Kateelliset sukulaiset
ottaa päähän. Aina urkkimassa ja juoruamassa. Mulla on tapana kertoa enemmän asioista, jotka menee hyvin tai mitä kivaa olen tehnyt ym. Sen takia että en jaksa märehtiä ikäviä asioita. Ilmeisesti he kokevat sen leuhkimisena. Pitäisi tietysti höystää jokainen tarina jollain negatiivisella, vaikka että halpahan se oli tms. Tai keskittyä kertomaan sairauksista ja kaikenmaailman ongelmista.
Välillä en kerro mitään kuulumisia. Sekään ei ole hyvä, aiheuttaa myös selän takana haukkumista. Teki niin tai näin, aina väärinpäin?
Yleensäkään en haluaisi olla aikuisena niin paljon tekemisissä sisarusten ja heidän perheidensä kanssa. Musta se ei ole normaalia koska olemme jo aikuisia. Kuka haluaa oikeasti vielä elää lapsuudenperheen kuvioissa niin tiiviisti?
Kommentit (7)
hahahaha-- mikähöhän sun mielestä sit on normaalia.
se ettei oo missä tekemisissä "lapsuuden" perheen kans, mun mielestä ne on kyl perhettä siihe asti kunnes kuolen. eikä vaan lapsuudessa ollut sisarukset sit ku aikuistuin ei mul oo sisaruksia. jaa haloo
mun mielestä se ei ole mitenkään epänormaalia, että haluaa olla juuri sisarusten kanssa tiiviisti aikuisenakin tekemisissä. Sehän on todella positiivista. Enemmän sen sijaan ihmetyttää, miksi pitää esim. serkkujen tai muiden sukulaisten kanssa väkisin pitää yhteyttä, jos ei siltä tunnu
perustetaan oma perhe. Ja sisaruksilla omansa. Tottakai ss suhde muuttuu ei se samana pysy kuin lapsena. Eikä se tarkoita välien katkaisua vaan itsenäistymistä lapsuuden perheestä. Enää ei olla kuin paita ja peppu vaan omat persoonat ja elämät.
olen ottanut 1000 kilometrin fyysisen ja henkisen etäisyyden, eipä tarvi minun asioilla juoruta ja mässäillä.
aina on kateutta ja eriarvoisuutta. jos on eheä perheen niin on suhteetkin, meilä ei ollu.
serkut, tädit ym, kaikki ihan kamalia. aina raha-asioita vertaamassa.
ole mikään pakko olla niin tiiviisti tekemisissä sukulaisten kanssa, jos et halua. Ihmettelen kyllä, miten heidän mielipiteensä ja juoruilunsa sinua haittaa, jos et halua muutenkaan olla heidän seurassaan?
Eivät koskaan kunnolla kasvaneet aikuisiksi. Ja varsinkin isosiskoni haluaa jyrätä edelleen. On lapseton, mutta tietää kaiken lapsista jne.
Raha-asioissa täysi pönttöpää, eikä lukupäätäkään juuri ollut. Nyt sitten on superkatkera, kun minulla on sekä rahaa että koulutusta.
mun sisarukset on kaikki mulle yhä rakkaita vaik aikuisia täs ollaanki.. nähdään nii usein ku pystyy (pitkät välimatkat)
musta just ihanaa on se kun sisarukset on tärkeitä ja läheisiä ja pystyy puhuu mistä vaa.. sen läheisimpiä välejä saa hakee ku mitä sisarukset on jos on kasvanu rakkauden täytteisessä perheessä.