Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help! iPhone 4 vai Nokia E7?

Vierailija
13.07.2011 |

Kokemuksia noista? Hauku / kehu?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt niitä haluat puhua. Jos et, tuolla ei suurta merkitystä.

Vierailija
42/57 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on aika kookas ja siinä on ulos likuva näppäimistö, jota iphonessa ei ole. Ennemmin vaikka N8 tai C7. N8:ssa on tosihyvä kamera. Muuten aika samanlaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pystyy soittamaan ainakin toisiin samanlaisiin puhelimiin videopuheluita.

Suosittelen ehdottomasti iPhonea, sitä parempaa puhelinta ei olekaan :)

Vierailija
44/57 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhoneen on saatavilla kaikenmaailman pikku sovelluksia. Onko ne olleet tarpeellisia? Kokemuksia?

t:ap

Vierailija
45/57 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on aika kookas ja siinä on ulos likuva näppäimistö, jota iphonessa ei ole. Ennemmin vaikka N8 tai C7. N8:ssa on tosihyvä kamera. Muuten aika samanlaiset.

Noista kyseisistä puhelimista ei ole kokemusta...

Vierailija
46/57 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nykyisessä ulosliukuva näppis ja olen kokenut sen kätevänä.

Vierailija
47/57 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ollu aikaisempaa kokemusta Applen laitteista.. tosi vaikee on ollu päästä sisälle siihen puhelimeen. Tai "puhelimeen" onhan siinä vaikka ja mitä kaikkea muuta ku oppis vaan käyttään. Ja akun on saanu ladata jokapäivä :/

Mut tosi monipuolinen laite varmaan jos osaa käyttää! Hyvä kosketusnäyttö, hyvä kamera yms.

Pidempään.

Vierailija
48/57 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alun kankeuden jälkeen en käytä edes tietokonetta ellei tarvitse kirjoittaa jotain ihan kunnolla. Käyn tällä siis netissä, hoidan pankkiasiat, kaikki. Ja sovelluksia käytän myös ja niissä on ihan hyviä ja mielenkiintoisia juttuja.

Seuraava tietokoneelle on ehdottomasti Apple, suosittelen lämpimästi!

Vierailija
49/57 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on saataville miljoonia sovelluksia, niistä varmasti löytyy jokaiselle mieluisia :)

Käytän jonkin verran omalla iPhonellani sähköpostia ja myös sen kirjoittaminen on ihan näppärää vaikkei ulosvedettävää näppistä olekaan.

Vierailija
50/57 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alun kankeuden jälkeen en käytä edes tietokonetta ellei tarvitse kirjoittaa jotain ihan kunnolla. Käyn tällä siis netissä, hoidan pankkiasiat, kaikki. Ja sovelluksia käytän myös ja niissä on ihan hyviä ja mielenkiintoisia juttuja.

Seuraava tietokoneelle on ehdottomasti Apple, suosittelen lämpimästi!

Hei millaisia sovelluksia olet käyttänyt? Kun olen ihan apple-ummikko, niin en osaa kuvitella millaisia kaikkia niitä voisi olla, ja mitä hyötyä niistä minulle voisi olla.

Olisin kovin kiitollinen jos jaksaisit vähän kertoa käyttämistäsi iPhone-sovelluksista :)

Vierailija
51/57 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://itunes.apple.com/fi/genre/mobile-software-applications/id36?mt=8

Itselläni on esim. pelejä, radiokanavia, lehtiä, keittokirja, navigointisovelluksia, HSL:n aikataulut, skype, veikkas, finnkino..

Vierailija
52/57 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttökokemusta nyt vajaa vuosi. Multimediasovellukset tosi hyviä, mutta puhelin tuntuu kököltä. En ole esim. hoksannut kuin yhden äänensäätönapin, jolla sitten säädetään herätyskello, puhelimen soittoääni ja puhelun kuuluvuuden ääni. Ja kun säädän herätyskellon hiljaiselle, en sitten kuule puhelimen soimista. Ekoina kuukausina meni suurin osa puheluista ohi tämän takia.

Olen nelikymppinen enkä mikään koneasiantuntija, joten ehkä joku muu saa iPhonesta enemmän irti. Nelonen kyseessä.

Vierailija
53/57 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoppaa iPhonesta ääniasetukset. Siellä on Soitto- ja ilmoitusäänet. Muuta painikkeella-valinnalla voit vaikuttaa siihen vaikuttavatako äänenvoimakkuuspainikkeet soitto-ja ilmoitusäänten voimakkuuteen.

Käyttökokemusta nyt vajaa vuosi. Multimediasovellukset tosi hyviä, mutta puhelin tuntuu kököltä. En ole esim. hoksannut kuin yhden äänensäätönapin, jolla sitten säädetään herätyskello, puhelimen soittoääni ja puhelun kuuluvuuden ääni. Ja kun säädän herätyskellon hiljaiselle, en sitten kuule puhelimen soimista. Ekoina kuukausina meni suurin osa puheluista ohi tämän takia. Olen nelikymppinen enkä mikään koneasiantuntija, joten ehkä joku muu saa iPhonesta enemmän irti. Nelonen kyseessä.

Vierailija
54/57 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iPhone 3GS eli se vanhempi malli ja miehelläni 4 eli uusin. Loppuvuodesta on varmaan tulossa 5 jota itse odotan ja aion ostaa. Ollaan oltu todella tyytyväisiä eikä tulisi mieleenkään enää vaihtaa toiseen puhelimeen.

Appseja joita käytän päivittäin: uutissovellukset kuten HS, Iltasanomat, Ampparit, CNN... Facebook, sähköposti ja netti, google maps kartat, sääsovellukset, tv-ohjelmaoppaat, herätyskello, skype, spotify, eat.fi ravintolahaku (avaan appsin niin näen paikannuksen avulla lähellä olevat ravintolat, niiden tiedot ja arviot) ... monien firmojen omat appsit on hyödyllisiä kuten Minun sonera, monet reseptisovellukset, pankkien sovellukset...

Yksi ehkä hyödyllisin on WhatsApp messenger, joka näyttää tekstiviestinäkymältä ja jolla voi chattailun lisäksi lähettää kuvia, ääntä, paikannustietoja ja yhteystietoja. Eli kun miehelläni on tuo sama niin emme koskaan lähetä tekstiviestejä vaan hoidamme asiat tuolla appsilla ilmaiseksi (kiinteä datasiirto kannattaa tietty olla). Skypellä voisi tietty myös soittaa ilmaiseksi mutta sitä ollaan käytetty vain ulkomailla kun ei ole ihan niin kätevä mielestäni.

Vierailija
55/57 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain HTC osaa tehdä älypuhelimia. Android-käyttöjärjestelmässäkin kyllä on vielä parantamista.

Vierailija
56/57 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nykyisessä ulosliukuva näppis ja olen kokenut sen kätevänä.

kannattaa harkita fyysistä qwerty-näppistä jatkossakin. HTC Desire Z voisi olla parasta mitä rahalla tuolloin saa. Samsungilla taitaa olla jokin halvempi versio myös.

Vierailija
57/57 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se joka mainitsi että Androidissa on vielä parantamisen varaa, asennapa kännyysi joku muu Android-versio. Nimittäin parempi sellainen on löydettävissä, kännyn valmistaja laittaa virallisen version mutta netistä löytyy paranneltuja versioita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi