Mies ei halua kolmatta lasta :(
itsellä hirveä vauvakuume. Millä olette muut samassa tilanteessa olevat saaneet miehenne suostuteltua?
Kommentit (9)
Perustele halusi hyvin. Tirauta muutama kyynel, jos se ei auta, itke kunnolla huutaen. Kyllä se mies siitä mielensä muuttaa, kun masennut oikein kunnolla.
Perustele halusi hyvin. Tirauta muutama kyynel, jos se ei auta, itke kunnolla huutaen. Kyllä se mies siitä mielensä muuttaa, kun masennut oikein kunnolla.
Ei minunkaan mieheni halunnut kolmatta lasta.
Enkä itseasiassa minäkään.
Meille on tulossa kolmas lapsi.
Pitäisiköhän itkeä vai nauraa???
Meinaan että jos edelliset on vielä kovin pieniä ja on ollut aika rankkaa, niin ymmärrän miestäsi.
Itse olin valmis kolmanteen lapseen vasta 4 v. edellisen jälkeen, olin silloin 36 v. Mutta ei ole kuulunut, ja olen tyytynyt ajatukseen, että meidän perhe on nyt täsä, ikääkin kun on jo 42 v eli biologinen kelloni taitaa jo tikittääkin ja oikeasti en jaksaisi enää. Miestä harmittaa, mutta hän ei olekaan se joka valvoo yöt.
Meillä nuorin jo 4v ja itse olen 37. Vuosi sitten yritin miestä suostutella, mutta ei suostunut. Meillä meni melkein vuosi ilman seksiä. En vaan kyennyt.
Edelleekin pienten vauvojen näkeminen kouraiseen rinnasta, mutta nyt en enää tiedä haluaisinko itsekään, kun olen jo tehnyt uudet suunnitelmat tulevaisuudelle.
ja hyviä nukkumaan ja syömään. Mies vaan ei jostain syystä jaksa vauva-aikaa ja on muutenkin sitä mieltä että tämä oli nyt tässä. Itsestäni taas tuntuu siltä, ettei perheeme ole vielä "täysi", yksi puuttuu.
Lapsen hoitaminen vastahakoisasti suhtautuneen kanssa on vaikeaa. Kumpikin tietää vaikeina hetkinä, että tätä ei olisi, jos ei olisi suostuteltu.
ei saa kaikkea mitä haluaa, ellet vaihda miestä.
Mulla olisi riskiraskaus, joten tavallaan ymmärrän miestä, että pelkäisi mun puolesta, mutta lääkäri olisi kyllä luvan antanut.