Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi *?&/)(&¤ tota pihan kingiä!

Vierailija
12.07.2011 |

miksi ihmeessä vanhemmat päästävät pihalle riiviöikäisiä (5v) lapsiaan ilman valvontaa?! meidän pihallamme leikkii aamusta iltaan poika joka on tavoiltaan vähintäänkin rasittava. hän manipuloi, agitoi, lyö ja potkii muita sekä järjestää kaikenlaisia ikävyyksiä muille pihan lapsille.

kukaan ei saa leikkiä hänen leluillaan ja jos hän suvaitsevasti antaa luvan, alkaa välittömästi kiristys: leikit minun säännöilläni tai en ole sinun kaverisi. jos pihalle tuo omman lelun, on se välittömästi hänen lelunsa niin pitkään kun kyllästyy sillä leikkimään. tai jos minä puutun asiaan, alkaa kuiskiminen lapsen korvaan tyyliin "mennään karkuun, sano että sä olet tyhmä äiti jne".

voi kiesus että raivostuttaa!! omaa lastani tietenkin komennan ja kun tekee tyhmyyksiä, myös ojennan. mutta tämä yksi sankari sen kun paistattelee ja nauttii kun on päässyt pälkähästä eikä kukaan komenna häntä. RÄYH!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä komentaminen ole kyllä loppujen lopuksi edesi minun tehtäväni! kyllä se olisi lapsen vanhempien tehtävä tulla katsomaan mitä oma lapsi pihalla tekee, vai mitä?

kuka helevata minä olen muiden lapsia kasvattamaan!? omissakin on ihan riittävästi hommaa.

Vierailija
2/7 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tosi hienoja leluja, laita ne maahan.

Sanot sille "Nämä ovat minun lelujani" ja istut siinä vieressä. Jos se ottaa ilman lupaa siitä lelun, menet perään, otat lelun siltä pois ja sanot "Näpit irti, ne ovat MINUN lelujani".

Niillä saa leikkiä vaan sellaisetblapset, jotka osaavat käyttäytyä. Ikävä kyllä sinä et osaa.

Sinä leikit siis omilla leluillasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö tuollainen käytös ole vähän.. lapsellista ja ilkeää? -ap

Vierailija
4/7 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö tuollainen käytös ole vähän.. lapsellista ja ilkeää? -ap

Jos joku mukula alkaisi kuiskutella mun mukulani korvaan, että eikös sun äitisi ole tyhmä ja juostaan karkuun, niin lopettaisin sen homman alkuunsa.

Sanoisin, että nyt ei juosta mihinkään. Jos leikkiminen yhdessä ei suju, niin xxx ( lapseni) tulee sitten ja lähdetään kotiin samantien.

Vierailija
5/7 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eihän se rangaistus kuulu minun lapselleni (=kotiin sisälle lähteminen)?

ehkä mä ajattelen liian monimutkaisesti, mutta pelkoa en lasta kohtaan tunne.

Vierailija
6/7 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eihän se rangaistus kuulu minun lapselleni (=kotiin sisälle lähteminen)?

ehkä mä ajattelen liian monimutkaisesti, mutta pelkoa en lasta kohtaan tunne.

jos kasvatat omaasi? Jos se riiviö yrittää kuiskia tyhmyyksiä oman lapsesi korvaan, niin kiellät ilman muuta sellaisen? Ja käsket sen pennun pois.

Vierailija
7/7 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tulee kyllä perässä koko ajan ja välillä leikkiikin ihan kivasti, kunnes taas jotain menee oman tahdon vastaisesti.

no jospa se vika on sittenkin minussa tai ainakin siinä että olemme väärässä paikassa leikkimässä. kiitos kannustuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan