Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka todennäköistä on, että kahden pienen

Vierailija
12.07.2011 |

lapsen alle 30-vuotias yh-äiti löytää uuden miehen, joka on valmis perhe-elämään? Kokemuksia kaivataan.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä omaan arvoonsa tuo idiootti joka kehoittaa kasvamaan aikuiseksi, suosittelisin hänelle aivan samaa.. En käsitä mitä lapsellista on haluta parisuhdetta vaikka edellinen on epäonnistunut. Tuon ääliö kommentoijan äjatusmaailma on varmaan sitten sellainen että kun on erottu, niin ollaan loppuelämä yksin.. Erikoinen ajattelutapa, mutta varmasti oikein mainio tuolle kommentoijalle: Kuka noin negatiivista ja tyhmää ihmistä jaksaisi katsellakkaan..

Ja sinulle Ap:

Nykyään ei yh-äitiys ole niin erikoista, että se estäisi automaattisesti kunnollisen miehen löytämisen. Olin itse 29-vuotias 3 vuotiaan tytön yh eikä koskaan ollut miesehdokkaista pulaa. Aloin seurustella vakavasti 4 vuotta sitten ja edelleen olen yhdessä tuon miehen kanssa. Koskaan ei lapseni ole ollut miehelle ongelma.

Mies joka ei halua perhe-elämää eikä sitoutua on tuskin se mitä haet, joten ole tyytyväinen että ne karsiutuu heti kättelyssä kun kuulevat sinulla olevan lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla