Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut jaksaa olla samassa työssä 10 vuotta tai enemmänkin?

Vierailija
12.07.2011 |

Olen ihan kyllästynyt nykyiseen työhön jo puolen vuoden jälkeen... eikä firman sisällä ole mitään etenemismahdollisuuksia eli 10 vuoden päästä tekisin ihan samaa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen juuri vaihtanut tutkimustyöstä "oikeisiin töihin" mutta 10 vuoden tutkimuksen teon jälkeen olisin hyvin voinut kuvitella tekeväni niitä hommia eläkeikään saakka - jos niistä vaan maksettaisiin palkkaa...

Vierailija
2/6 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työ on vaan työtä. Ei elämää. Siitä saa rahaa, jotta voi elää mukavaa elämää :) Varma toimeentulo tuo turvallisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja firman sisällä tooooodella harvoin tarjolla sellaista työtä jota haluaisin tehdä.

Vierailija
4/6 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin työstäni. Saan siitä paljon, vaikka se myös ajoittain ottaa paljon.

Saan vaihtelua siitä, että aian joskus olen lukukauden jossain toisessa pisteessä.

t.Koulunkäyntiavustaja

Vierailija
5/6 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnkuva vaihtunut ja projektit vaihtuvat useampaan kertaan vuodessa. Koskaan ei ole samanlaista työpäivää. Tykkään alasta. En kyllä jaksaisi jos olisin liukuhihnalla töissä.

Vierailija
6/6 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut nykyisessä työpaikassani yli 10 vuotta ja teen periaatteessa jopa samaa työtä, mutta käytännössä se on aivan eri työ. Tekniikka kehittyy, asiakkaat vaihtuvat ja ala ylipäätään menee eteenpäin sellaista vautia, että jokainen joutuu jatkuvasti oppimaan uutta ja kehittymään. Tylsää päivää ei ehdi tulla. Ja jos tuleekin niin se on välillä vain tervetullutta.

Taitaa olla ammatinvalintakysymys, tai sitten kyse on tosiaan liian lyhyestä aikajänteestä. Muutos on jatkuvaa, mutta sitä voi olla vaikea huomata juuri siksi kun se on jatkuvaa. Silti vuodessa voivat työn olosuhteet muuttua kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi