Onko "noloa" mennä puolipitkät hiukset auki häihin?
Ovat isot häät joissa pukukoodina tumma puku. En osaa itse tehdä nuttarakampauksia ja häät ovat pienellä paikkakunnalla, jossa tuskin edes on kampaamoa auki lauantaisin. Menemme sinne jo edellisenä iltana, kun matkaa on satoja kilometrejä.
Kommentit (11)
En ole koskaan kuullutkaan tuollaista. Kunhan ovat puhtaat ja siistit, niin OK.
ja laittaisin jotain oikein koodin vastaista (mutta siistiä) !
Tarvitset vain tällaisen, niitä saa mm. Citymarketeista ja paketillisen hiuspinnejä.
http://mademoisellepigalle.indiedays.com/2010/06/23/tee-se-itse-carrie-…
Uusavuttomuuden ja epävarmuuden huippu!
ja pyytää häntä ehdottamaan jotain yksinkertaista, mutta vähän laitetumman näköistä kampausta? Siis sellaista, jonka voit sitten juhlapäivän aamuna tehdä itsekin.
Peset ja föönaat hiuksen kunnolla. Paljon lakkaa, että hiukset pysyvät siistin näköisinä.
Voithan tosissaan nostaa osan hiuksista korvien edestä taakse kiinni.
Menee samaan sarjaan, että jos miehellä olisi frakkipuku päällä ja jalassa lenkkarit.
Tosin jos sulla on vaatteina joku tylsä tunika ja muka hienot legginssit niin ei mitään ole pelastettavissa. Joten ihan sama miten tukka on tai onko lainkaan.
Olen ollut isoissa sekä pienissä häissä ja aina ovat pitkät hiukseni olleet vapaina. Tosin jos hiuksesi ovat hyvin hapsuiset, huonokuntoiset jne., niin sitten parempi joku siisti nutturakampaus.
Terästä itsetuntoasi ja marssi hymyillen, tukka hulmuten häihin:)
miten tuollaiset kiharretut latvat saisi aikaan(ja vielä pysymään)?
kihartaa hiuksesi ja nostella osan ylös kiinni jollain soljella tms? Olisi enemmän laitetun näköiset kuin auki olevat?