Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kaupunkilaiset, mitä ajatuksia herättää, jos työkaveriksi tulee maalla asuva?

Vierailija
12.07.2011 |

Itse asun maalla, mies viljelee ja itse käyn muualla töissä. Vaihdoin joku aika sitten työpaikkaa ja jotkut olivat kiinnostuneita ja ihailivat elämäntapaamme. Tuntuu, että maalaisena on suositumpi, johtuneeko siitä, ettei sulaudu massaan.

Millaisia kokemuksia muilla on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja iloisempia. Me kaupunkilaiset olemme jotenkin niin happamia ja kyllästyneitä kaikkeen. Minulla on hyviä kokemuksia maalta tulleista työkavereista ja muutamista olen saanut myös hyviä ystäviä työpaikan ulkopuolellakin! =)

Vierailija
2/6 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki uudet on kiinnostavia ja mielenkiintoisia. Sitten tulee se seuraava uusi ja sinä oletkin jo sitä tylsää vanhaa porukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ihmisestä näkyy päältäpäin onko joku maalta vai kaupungista (enkä paikkakunnan nimestäkään tunnistaisi). Jos kuulisin että on kovin erikoinen asumismuoto tms siellä maalla niin olisin tietysti kiinnostunut ja utelias.

Vierailija
4/6 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lievä positiivinen asenne maaseudulta kotoisin olevia kohtaan, koska tuntemani maalaiset ovat kaikki iloisia ja sosiaalisia ja hyvää seuraa.

Tässä voi olla kyllä joku harha, koska a) tunnen enemmän kaupunkilaisia ja b) tuntemani maalaiset olen tavannut "jutuissa", joihin ehkä hakeutuu keskimäärin enemmän sosiaalisia ja "reippaita" ihmisiä.

Vierailija
5/6 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajusivat, että olen osa-aikaemäntä ja että asun maalla. Ei maaseutukaupungeissa tyyliin Turku tai Tampere tuollaiset asiat kovin eksoottisia ole. Eli eiköhän se ole silkkaa uteliaisuutta uutta tulijaa kohtaan.

Vierailija
6/6 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaiset ovat jotenkin hitaampia ja enemmän maanläheisiä. Eivät turhan pingottajia.

Minusta olisi mukavaa.