Onko jollain Nokian puhelin joutunut huoltoon melkein uutena?
Kauanko siinä yleensä menee?
Korjaantuiko?
Puhelin siis kaatuilee ja menee ihan jumiin.
Kommentit (6)
Minulla on Nokia 5800 ja olisi pitänyt viedä huoltoon jo vuosi sitten, mutta en ole saanut aikaiseksi.
Luuri vattuilee ihan urakalla.
Se soi ihan normaalisti ja kun yritän vastata, niin toisesta päästä ei kuulu aina mitään.
Sama jos soitan johonkin, niin välttämättä en kuule mitään, edes valintaääntä. Vain sekunnit alkavat juosta näytöllä puhelun yhdistymisen merkiksi.
Joskus taas kun kuuluu molempiin suuntiin, niin puhelui katkeaakin yllättäen ja tulee teksti "yhteysvirhe".
Kiva kun saa ottaa yhteyksiä vaikka 6 kertaa, ennenkuin homma pelittää.
Lisäksi nettiselain osaa heittää kuutamolle vähän turhan usein...
Ärsytää!
Nokialla on tapana laittaa puhelimet keskeneräisellä softalla markkinoille ja kuluttajat toimii sitten beta-testaajina
Äitini joutui viemään kaks eri puhelinta n. kuukauden sisällä ostosta huoltoon. Toisessa oli sama vika kuin sun puhelimessa, toisessa oli muuta vikaa.
Meni n. pari viikkoa, että sai kapulan takaisin.
Siskon miehen veljen lapsi (huh, mikä sanahirviö ;D) sai jouluna uuden kännykän ja se tilttasi heti uutena vuotena (lapsi on jo 12v ja erittäin tarkka puhelimestaan eli ei ollut lapsen vika, että tuo hajosi).
Ja olen kuullut yhdeltä jos toiselta, että Nokialaiset hajoaa lähes heti!
tuotteet on suunniteltu kestamaan vain takuu-ajan. Nokian laturit ja akut onmulla aina hajonneet n 6 kk:n paasta, niillahan onkin lyhyempi takuu. Muun merkkiset ovat kestaneet kauemmin, esim mulla on vielakin 10 vuotta sitten ostettu Motorola, toimii moitteettomasti (myos akku ja laturi) ja sita voi ihan hyvin kayttaa koska ei ole samanlainen tiiliskivi kuten yhta vanhat Nokian koneet.
Vein eilen N8-puhelimeni toista kertaa huoltoon. On ollut minulla 3 viikkoa. Kaatuili ja jumitti. Eivät saaneet ekalla kerralla kuntoon, nyt lähti tehtaalle ja toivottavasti vaihtoon. Viikko menee, nyt kuulemma puolitoista.