Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähiruokaa

12.07.2011 |

Lähiruuan käytössä on suurin ongelma ollut sen saatavuus.

Nyt on mahdollista löytää lähiruuan tuottajat.

www.tuoretori.fi

Meille tämä on ollut valtava apu. Nyt kun mennään mökille niin tiedetään mistä voidaan käydä ostamassa lähellä tuotettuja tuotteita. Tuoretuotteet tuoreena. Ai että!!

Onko jollain tiedossa joitain muita lähiruoka palveluja/kauppoja etelä-/länsi-Suomessa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussittanut myös vihreät ja huonot perunat ja erittäin sekalaisen kokoiset kaikki vaan samaan pussiin. Ei osteta toista kertaa tätä lähiruokaa. Muovipussissa vielä haisevat ihan mädältä kellarilta. Ruotsista sai parhaat perunat. Että on mentävä merta edemmäs kalaan jos mielii saada kunnollista.

Vierailija
2/8 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esille oli laitettu parempia pulleita, mutta myi sen purkillisen johon oli valmiiksi laittanut littanat ja huonot. sitähän ei voinut nähdä kun se niitä salakähmään oli siellä ehtinyt laitella ennen asiakkaiden tuloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä on hyviäkin lähiruoka myyjiä.

Huonoilla yleensä kaupankäynti loppuu nopeasti...

www.makumaku.fi on ollut kuulemma melko suosittu. Olen sitä itsekkin tutkinut, mutta en ole vielä ostanut.

Vierailija
4/8 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiruuan käytössä on suurin ongelma ollut sen saatavuus.

Nyt on mahdollista löytää lähiruuan tuottajat.

www.tuoretori.fi

Meille tämä on ollut valtava apu. Nyt kun mennään mökille niin tiedetään mistä voidaan käydä ostamassa lähellä tuotettuja tuotteita. Tuoretuotteet tuoreena. Ai että!!

Onko jollain tiedossa joitain muita lähiruoka palveluja/kauppoja etelä-/länsi-Suomessa?

Me haemme juurekset ja muut tuore tuotteet suoraan viljelijöiltä. On lapsillekkin hyvää syödä terveellisesti ja kyllä tuoretuotteet maistuvat tuoreina kaikkein parhaimmalle!

Vierailija
5/8 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä on hyviäkin lähiruoka myyjiä.

Huonoilla yleensä kaupankäynti loppuu nopeasti...

www.makumaku.fi on ollut kuulemma melko suosittu. Olen sitä itsekkin tutkinut, mutta en ole vielä ostanut.

Olen pari kertaa käyttänyt makumaku.fi palvelua ja on todettava, että se on hyvä. Kyllä monet tuotteet ovat paljon parempia kun ostaa ne suoraan tiloilta. Ovat tuoreita ja herkullisia.

6/8 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta taas jos minä lähden hakemaan 15km päästä 10 kananmunaa munatilalta omalla autollani,

niin hiilijalanjälki on äkkiä melko muhkea verrattuna logistisesti kauppaan siirrettyyn munasatsiin.

Että tuossakin järki käteen.

Vierailija
7/8 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee kyllä nopeasti pyörälläkin.

Vierailija
8/8 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta taas jos minä lähden hakemaan 15km päästä 10 kananmunaa munatilalta omalla autollani,

niin hiilijalanjälki on äkkiä melko muhkea verrattuna logistisesti kauppaan siirrettyyn munasatsiin.

Että tuossakin järki käteen.

Tää lähiruoka-juttu on oikein kannattava siinä tapauksessa, ettei sinne tarvitse autolla lähteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi