Pilaako raskaus kropan?
Nyt ihan rehellisiä vastauksia synnyttäneiltä naisilta.. Meneekö kroppa pilalle?? Mua pelottaa ihan sairaasti ettei mun mies halua mua enää raskauden jälkeen.. Tuleeko löysää nahkaa, riippurinnat ja raskausarpia...
Ikää mulla on 24 vee, jos sillä jotain väliä on.. En haluais kuulostaa pinnalliselta.. Mut en haluais olla ruma mieheni ja muiden ihmisten edessä... Haluaisin pystyä käyttämään bikineitä raskauden jälkeenkin... :/
Kommentit (24)
Hyvät tissit ovat kyllä muista vain mutta muuten pääsin vähällä, ei arpia eikä lihomista.
Lisäksi harratana enemmän liikuntaa kuin ennen äitiytymisstä: salikäynnit ja lenkit ovat omaa aikaani jota en jätä väliin mistään hinnasta. Ennen saatoin jättää urheilun väliin vaikka hyvän telkkariohjelman takia, nykyisin sitä ei tapahdu IKINÄ.
halu ole sun kropasta kiinni. Itselle tuli ekasta lapsesta reisiin järkyttävät raskausarvet ennen kun oli tullut edes yhtään lisäkiloa. Seksiä oli ekan syntymän jälkeen ja paljon :) Kakkosta rupesin odottamaan, kiloja ei juuri tullut lisää ja hävisi nopeasti synnytyksen jälkeen, ei arpia eikä riippurintoja, mutta miestä ei vaan haluta. Ja jos mies ei ymmärrä, että nainen odottaa vauvan, synnyttää ja imettää ja että se muuttaa kroppaa (ja myös oikeesti koko ihmistä, sellanen hormonimyrsky se raskaus ja synnytys kyllä on), niin sitten ei kyseinen mies ole oikea sinulle. Ja sitten kun itse et enää mieti tollasia juttuja niin sitten on aika vauvalle. Tottakai kroppa muuttuu, mutta muuttuu se iän myötä kuitenkin.
Viimeksi eilen olin bikinit päällä.
Kun olen istumassa iltaa tyttökavereiden kanssa niin n. 30v miehet tulevat juttusille. Vaikuttavat aidosti yllättyneiltä jos tulee puhetta perheestä.
Lapseni ovat jo 22v, 24v ja 26v.
Nuorena palautuu varmaankin helpommin tai mistä minä tiedän..
Harvoilla raskaus menee jälkiä jättämättä, mutta minusta ne jäljet eivät "pilaa" mitään. Tietysti ne vievät kauemmas siitä edian litteävatsaisesta, silästä ja tyttömäisestä naiskuvasta, mutta seksikäs voi olla muutenkin, varsinkin miesten mielestä (olen nyt vanhempana jutellut asiasta aika paljon niin naisten kuin miestenkin kanssa ja tuntuu, että naiset ovat paljon ankarampia tässä suhteessa).
Jos miehesi ei ole ihan täysin pinallinen kusipää, en usko, että keskimääräinen lasten aiheuttama muutos haittaa yhtään mitään. Rinnat todennäköisesti muuttuvat pehmeämmiksi ja laskeutuvat hieman, mahaan voi jäädä enemmän nahkaa, arpia ehkä tulee, mutta se siinä.
Itse voi vaikuttaa eniten sillä, ettet anna painoa tulla kohtuuttomasti (jos turvotusta ei huomioida, joku 10-15 kg raskauslisää on ihan helposti kadotettavissa) ja liikut ja syöt terveellisesti. Arvet ja muut on tuuripeliä, niiden tulo riippuu ihosi tyypistä.
Miehesi todennäköisesti edelleen ihailee timmejä, nuoria bikinityttöjä, niin minunkin mieheni tekee ja onhan ne nättejä minustakin. Mutta aikuisena tajuaa, että minä olen se todellinen, saaatavilla oleva nainen, johon on sitouduttu ja jota hän rakastaa. Minun ei tarvitse kilpailla ulkonäölläni nuorten naisten kanssa. Mikään ämpäriruma en ole, vaan normaalipainoinen, vähän rupsahtanut 38-vuotias kahden lapsen äiti.