Siis häh? Häiritseekö teitä oikeasti, jos näytön aikana asunnossa pesukone päällä?
Tuossa toisessa ketjussa joku näin sanoi.
Jos se noin on, taisi löytyä syy siihen, että meidän asunto ei meinannut mennä millään kaupaksi... Minä kun ajattelin, että olisi miellyttävämpää, jos vaipat olisivat aina pesukoneessa pyörimässä sillä hetkellä, kun näyttö on, sen sijaan, että olisivat vaippaämpärissä pesuhuoneen nurkassa. Laitoin aina vaipat koneeseen ja ämpärin piiloon.
Kommentit (27)
heittakaa pyykit ja pesuaineet koneeseen, ohjelma kayntiin kunnes tayttyy vedella, sitten kone pois paalta, voiko olla noin vaikeaa?
Minä oon jo taloni myynyt. Niin kuin olen monta kertaa sanonut. Kunhan vain hämmästelen ihmisiä.
Me osattiin aikanaan kuvitella itsemme tähän taloon, vaikka täällä oli pesukone päällä, televisio päällä ja leivänmurut ja lukiolaisen kouluaineet keittiön pöydällä. :D Ollaan kai harvinaisen mielikuvituksekkaita...
ap
mitä en voi odottaa isäntäparilta joka jättää pesukoneen pyörimään poistuessaan asunnosta
Välittäjä ei nimittäin halunnut meidän avainta, joten oltiin aina itsekin tontilla. Pysyteltiin kyllä erossa ostajaehdokkaista, jos nämä eivät itse alkaneet juttua tekemään.
ap
jota häiritsi toisessa ketjussa se, että pesukoneet olivat asuntonäytössä päällä. Mitä ajattelin?
"Jaa, tää porukka ei paljoa piittaa siitä, miten asuntoaan hoitaa, kerran jättää pesukoneet päälle, vaikka poistuu itse kotoa."
Eli ajattelen, että asukkaat eivät ymmärrä mitä saavat tehdä ja mitä ei. Ei tarvitse olla kummoinen ruudinkeksijä, jotta ymmärtää olla jättämättä kodinkoneita pyörimään, kun poistuu itse kotoa.
Ei se melu tosiaan häiritse, mutta se huolimattomuus. Mietin, että mitähän muuta tässä asunnossa on rempallaan? Asukkaat ovat varmaan nuoria, eivätkä tajua, miten eletään ihmisiksi. Haluanko ostaa kodin porsailta? En.
Siksi se päällä oleva pesukone häiritsee.
Ap varmaan jättää tuikunkin parvekkeelle palamaan, kun lähtee kauppaan...
jota häiritsi toisessa ketjussa se, että pesukoneet olivat asuntonäytössä päällä. Mitä ajattelin?
"Jaa, tää porukka ei paljoa piittaa siitä, miten asuntoaan hoitaa, kerran jättää pesukoneet päälle, vaikka poistuu itse kotoa."
Eli ajattelen, että asukkaat eivät ymmärrä mitä saavat tehdä ja mitä ei. Ei tarvitse olla kummoinen ruudinkeksijä, jotta ymmärtää olla jättämättä kodinkoneita pyörimään, kun poistuu itse kotoa.
Ei se melu tosiaan häiritse, mutta se huolimattomuus. Mietin, että mitähän muuta tässä asunnossa on rempallaan? Asukkaat ovat varmaan nuoria, eivätkä tajua, miten eletään ihmisiksi. Haluanko ostaa kodin porsailta? En.
Siksi se päällä oleva pesukone häiritsee.
Ap varmaan jättää tuikunkin parvekkeelle palamaan, kun lähtee kauppaan...
Oletteko te muut aina sisällä talossa, jos jokin kone on päällä? Vietättekö kauniit kesäpäivätkin sisällä, jos on pakko pyykätä?
En minä koskaan jätä koneita päälle, jos lähden vaikka kauppaan, mutta kyllä minä omaan pihaani voin poistua (huom. kyse omakotitalosta, ei kerrostalosta).
ap
kyllä näytöissä pidetään, että ihmiset haluavat nähdä asunnon, missä on mahdollisimman vähän nykyisen asukkaan persoonaan ja henkilökohtaisuuksiin liittyviä asioita näkösällä. Itse olisin varmaan vipannut koko vaippaämpäri vaikka auton takakonttiin :)
Me kyllä veimme muutenkin ylimääräistä kamaa naapuriin näytön ajaksi, asunto näytti paljon tilavammalta ilman lasten isoja leluja, sittereitä jne. Ja meni ekalla näytöllä kaupaksi :)
Ei myyjän tietenkään tarvitse kaikkia ihmisiä ymmärtää, mutta tiettyjen lainalaisuuksien tiedostaminen (ja niiden mukaan toimiminen) saattaa hyvinkin lyhentää myyntiaikaa.
Pesukone kyllä äärimmäisen harvoin kuuluu kauppaan. Vai elänkö minä nyt jossain ihan toisessa Suomessa kuin muut?
Viimeisen vuoden aikana on tullut asuntoa haettua ja käytyä yli 30 näytössä. Ilmoituksia luettuna varmaan tuhansia... Kertaakaan ei ole pesukone automaattisesti kuulunut kauppaan. Parissa tapauksessa tarjottiin, että tornin saa halutessaan ostaa.
sitä liikkuukin. Olen kyllä ihan onnistuneesti myynyt kaksi asuntoa, joissa on ihan elämisen merkit olleet näkyvissä näyttöjenkin aikana. Ja itsekin osaan katsoa näytöissä "omin silmin", enkä vanhan asukkaan.