Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
kirje ruotsiin
11.07.2011 |
Paljonkohan maksaa ihan perus kirje ruotsiin?
Ostin tänään postista postimerkin ja en ole varma huomasiko myyjä et kirje on menossa ruotsiin (siis kysyin et paljonkohan tähän maksaa postimerkki ja se kirje oli niin et myyjä näki osotteen).
Voiko se maksaa saman kun suomeen menevä posti eli 0.75€
Kommentit (3)
voi hyvinkin maksaa saman kuin Suomeen tai sitten ei!
Hinta riippuu painosta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Haluan lähetää kirjeen helsinkiin nopeasti mikä postimerkki minun täytyy ostaa ja mistä ostan sen postimerkin
Alue: Aihe vapaa
http://www.posti.fi/hinnatjaohjeet/