Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei, opin miten Ebayssa shoppaillaan ja nyt olen koukussa :D

Vierailija
11.07.2011 |

Tähän mennessä tilannut jo hiustenpidennykset (uudet, aitoa hiusta, 20€!!), ällösöpön pinkin timanttikuoren puhelimeen, alusvaatteita parilla eurolla, kosmetiikkaa jota Suomesta ei saa. Tää on liian halpaa ja helppoa, pysäyttäkää mut! :D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koukussa ebay.co.uk:n sivuihin. Selailen niitä aina koneella ollessani.

Olen tilannut jo muutaman laukun, ystävälleni paidan, itselleni paidan, miehelle housut, mieheen autoon muutaman osan...

Ja olen ajatellut tilata lapselle 3-5osaisen puvun, eivät maksa juuri mitään ebay:n kautta, noin 20€->.

Vierailija
2/11 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan perustaa sellainen Irti Ebaysta ryhmä =D Meillä kanssa shoppaillaan siella ahkerasti. Mutta minkäs teet kun saat esim. atk-tuotteita suoraan postilaatikkoon kannettuna törkeen halvalla ( Onkohan Itellalla jotain pielessä )

Mä olen ihan kenkäfriikki ja paljon, paljon on kenkiä tilailtu =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen kysymys vielä teille muille ahkerille shoppaajille, oonkohan ymmärtäny oikein että tulleja ei joudu maksaa mistään sellaisesta tuotteesta jonka arvo EI ylitä 45€? Siis vaikka tuote tulis Jenkeistä tai Aasiasta?

-ap

Vierailija
4/11 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sai ihan laskettuakin jotenkin alvit ja tullimaksut ja niistä tietty prossaosuus yms jos meni yli 11€ niin joutuu maksamaan kaikki.

Löytyy varmaan googlailemalla tullimaksu usasta tms.

Jotakuinkin muistelen sen olleen karvan alle 50€ tavaran ostohinnan.

Itse tilaan enimmäkseen Briteistä niin ei tule tulleja.

Vierailija
5/11 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin tullin sivuilta etsiä tietoa mutta aika huonosti löytyi. Sitä vaan mietin kun esim. nuo hiustenpidennykset tulee Aasiasta, niistä tosin ei tullia mene kun hinta tosiaan oli jtn 20€, mutta ihan jatkoa ajatellen :)

-ap

Vierailija
6/11 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt tehnyt niin että olen vain huutanut ja maksanut suoraan Paypalista, mutta pitääkö myyjälle yleensä laittaa joku ilmotus maksusta vai miten? Oon vähän uuno tän kanssa vielä :D

Vierailija
7/11 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan niitä ostahetisysteemejä. Olen vain klikannut osta ja maksanut paypallilla, ei tarvitse ilmoittaa myyjälle mitään. Kunhan katsoo mitä maksaessa tarvitsee ilmoittaa, esim. joku väri mahdollisesti, jos sitä ei saa valittua jo kun ostaa. Äh, ottikohan tuosta mitään selvää.

Esimerkiksi tilasin ledit, niitä ei saanut valittua kuvan vierestä oikealta mitenkää. Maksaessa piti laittaa maksussa viesti, minkä väriset ledit halusin.

Jos myyjällä on jotakin, esim haluaa laittaa lisätietoja tuotteesta, niin näkyvät sitten ebayn sivuilla viesteissä ja sähköpostiinkin siitä taitaa tulla ilmoitus.

Vierailija
8/11 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin 3€-11€ on ollut postikulut mitä on ollut. Joissakin postimaksua ei ole, ilmeisesti sisältyy hintaan vaikka olisi toimitettavissa ympäri maapallon. Ostin yhden paidan, joka tulee Hong Kongista, siinä luki että toimitetaan mihin vain, postimaksu sisältyy hintaan. Maksoi jotain 21€

Vierailija
9/11 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein meillä on britit, usa tai saksan ebay.

Olemme ostaneet kenkiä, laukkuja, koruja, pukuja miehelle, itselleni juhlamekkoja, hääpuku, lapsille puvut. Lapsille muutakin perusvaaatetta. Sellaista mitä ei suomesta saa tai mikä on tuolla taas paljon edullisempaa.

Itse olemme nyt vuosien saatossa Ebayssä löytäneet muutaman todella hyvän ja luotettavan myyjän. Yhteistyö on ollut aivan mahtavaa.

Itse käytämme pääosin osta heti.

Vierailija
10/11 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HK:sta tuleva paito maksoikin vain 18€, Briteistä tilatut miesten farkut olivat 21€ postimaksuineen(9€).

Vierailija
11/11 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nimenomaan osta heti - juttuja, en oo vielä ihan kärryillä noista huutokaupoista. Just pistin tilaukseen Shu Uemuran ripsentaivuttimet, postareineen 2,5€! Ja kaupassahan nää on siis jotain parikymppiä eikä ees saa Suomesta. Mulla meneekin loppukesä vissii Ebayssa :D

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi