Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiukan ahdistava olo, kun tilillä on 2.20e.ov

Vierailija
11.07.2011 |

Tää on yksi asia, mikä rassaa mua niin, ettei seksi ole päällimmäisenä mielessä.....

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa tulee kyllä keskiviikkona...ehkä..Se kun on kyse toimeentulotuesta niin eipä ole varmaa. Kesän ajalle jouduin sitä hakemaan ja käsittelyajathan venyyyyyy kun koko toimisto ei ole avoinna kuin puoleen päivään.

Vierailija
2/9 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina tili tyhjä ja vonkuu multa rahaa, vaikka samat palkat on meille. Opetelkaa käyttää rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullaon 60 euroa ja tili tulee perjantaina. Ja tätä olen jo stressannut. Taas huomaa, että kaikki onkin suhteellista.

Vierailija
4/9 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotain tyhjiä limupulloja kaapissa,rahaa tulee vasta JOKO huomenna tai torstaina..

Vierailija
5/9 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina tili tyhjä ja vonkuu multa rahaa, vaikka samat palkat on meille. Opetelkaa käyttää rahaa.

en taatusti ole samanlainen kun sun miehesi. En vongu keneltäkään, eikä minulla ole edes palkkatuloja tällä hetkellä. Rahaa osaan käyttää, mutta tyhjästä on paha nyhjäistä.

Vierailija
6/9 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun toiselta loppu, mutta toisellakin on vain vähän.

Vierailija
7/9 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain myyntiin huutikseen lyhyellä myyntiajalla.

Vierailija
8/9 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavaraa ja vaatetta onkin kun olen säästänyt "pahan päivän varalle"....luulen, että voisi olla sellainen nyt....

Vierailija
9/9 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa heti! Huutiksen säännöt kun oikeastaan kieltävät nuo pika kaupat (=maksu heti) eli myyjän kuuluisi odottaa viikon verran.. Ja näin kesällä tuo on ihan kohtuullinen odotus aika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi