Mitä miehet ajattelee isosta takapuolesta?
Olen normaalipainoinen nainen, mutta minulla on hillitön perse. Kapea vyötärö ja suht hoikat jalat mutta takamus on le-ve-ä. Tiukoissa hameissa ja housuissa se vielä korostuu varsinkin jos yritän korostaa vyötäröä. Ajatteleeko miehet että kauhea läskiperse eli pitäiskö tätä peitellä? Vai onko hyvä että vyötärö on kapea ja pitäiskö sitä korostaa vaikka silloin iso perse paljastuu? Naiset, mitä itse tekisitte?
Kommentit (57)
Sellaiset naiset ovat kivoja coctailkutsuilla. Sen perseen päälle on hyvä jättää tyhjä lasi tai lautanen.
Jotkut ovat tissimiehiä ja jotkut rakastavat JLo-takamusta.
Kapea vyötärö ja iso takamus ovat mieleeni, mutta en valitse kumppania pelkästään tällä perusteella.
m44
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on pillu mielessä eikä perse paljoa liikuta.
Kaikilla meillä ei ole pillu mielessä, vaan myös kyrvät ja perseet.
Iso perse on ollut muotia jo ainakin parin vuoden ajan, oletteko vähän jälkijunassa kaikki?
Iso kiinteä takamus ja kapea lanne on aivan vastustamaton yhdistelmä:)
Takapuoli ei voi olla liian suuri, jos vyötärö vain on kapea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on pillu mielessä eikä perse paljoa liikuta.
Kaikilla meillä ei ole pil.lu mielessä, vaan myös kyrv.ät ja perse.et.
Menes Pekka miettimään haluavatko ne Al-h.olin naiset enää ollenkaan Suomeen takaisin. Siellä alkaa kohta taas kalifaatti kasvaa kun amerikkalaiset lähtevät pois.
"Selluliittipylly juostessa hyllyy . . ." minä ainakin ajattelen. Minun makuuni on enemmän Metten, Liisan ja Annikan ahterit!
Kyl maar naisel pittää ol ahter levvee ko seittämä leivä uun.
Miehet ajattelee usein leveää naisen takamusta
mies53v
Epätoivoisille miehille kelpaa leveäperseinen nainen kun eivät parempaa saa.
Vierailija kirjoitti:
On Tissimiehiä, peppumiehia ja säärimiehiä. Varmasti eniten on tissimiehiä, mutta jokaisella on ottajansa.
Minä olen mies mille kelpaa kaikki naiselliset muodot, kyllä sykkii isolle perseelle, leveälle lantiolle varsinkin hoikalla naisella ja rinnat, kelpaa kiinteät pienet ja isot kunnon leilitkin.
Optimi olisi kaunis vaalea nainen n:170cm hoikka isot tissit ja perse.
Naiset ovat liian usein liian kriittisiä omista muodoista.
Lantion leveys on tärkeä, naisella pitää olla kapea urheilullinen lantio. Leveälanteiset naiset ovat epämiellyttäviä.
Mitä isompi takapuoli niin sitä enemmän piiskattavaa pinta-alaa ;-D
Keski-iässä et mahtune tavallisesta ovesta kulkemaan. Hyi s...na.