Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin av-mamman eläintarhassa!

Vierailija
10.07.2011 |

Mamma oli pukeutunut erikoiseen mekkoon, se oli edestä ihan avoin, rinnat oli kyllä peitossa mutta niiden välistä näky ihoa ja koko maha näkyi makkaroineen, siinä oli vain jotain naruviritelmää, sellaista ruudukkoa.

Hiukset olivat perinteinen kananperse, väri punainen.

Mamman vieressä käveli pikkutyttö, noin neljävuotias, täysin stailattu. Hiukset oli nostettu korkealle ja laitettu aikuismaisilla pinneillä kiinni, päällään liehuva tunika ja legginssit. Jalassa oli nirunarusandaalit jotka näytti tosi epämukavilta ja lapsiparka valitti äidilleen että äiti en mä pysty kävellä, äitiiii nää kengät sattuu!

Äiti työnsi tyhjiä matkarattaita ja tiuski lapselle.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä olet.

Vierailija
2/4 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samaa mieltä ekan vastaajan kanssa!

Hanki siis ihan oma elämä ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti tiuski lapsilleen ja huusi niin lujaa että kaikki varmasti kuulee, miten erikoiset nimet hänen lapsillaan on! Äiti huusi: EMILIIIIII!!! SINDIAAAAA!!!!!!!!!!!!!! TÄNNE JA HETI!!!!!!!!

Siis Emili ja Sindia-nimiset tytöt.

Vierailija
4/4 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamman lapsi ei koskaan valita tai kitise. Eikä AV-mamma tiuski ikinä lapselleen. Eikä todellakaan pidä rattaita mukana 4-vuotiaalla! Kyllä 2v jo kävelee ihan itse missä vaan! Ja lapsi on puettu raikkaisiin ja tyylikkäisiin ja ennenkaikkea laadukkaisiin vaatteisiin.

Toisekseen AV-mamma on itse viimeisen päälle tyylikäs, eikä koskaan sortuisi kananpersetukkaan, varsinkaan punaiseen. Ylikiloja voi olla, mutta pettämätön tyylitaju takaa sen, että vaatteet on valittu vartalotyypille soveliaasti.

*nih*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi