Voiko 158/54 mitat omaava olla haluttava?
Kommentit (10)
Varmaan voi olla haluttava esim. jonkun sokean mielestä.
samalla pituudella ja melk 20 kg painavampana olen todella haluttava. Tyydyttävää seksiä on paljon
Sen tiedän, että seksielämämme olisi melko kuollutta jos olisin pyöreämpi mutta se johtuisi siitä, että en itse kokisi itseäni seksikkääksi pyöreänä.
Mutta nuo mitat ovat kuin omani, enkä todellakaan ole vähääkään pyöreä! Päinvastoin, olen hoikka ja kurvikas. Täytyy myöntää, että vyötärön seudulla on jonkin verran ylimääräistä, jota voisi jumppaamalla yrittää saada vähemmäksi ja vatsaa litteämmäksi. Useiden raskauksien jälkeen löystynyttä nahkaa ei sen sijaan saa muuta kuin kirurgin veitsellä pois, ja siihen minulla ei ole varaa, eikä tosin halujakaan.
Vaatekokoni on 36/38, merkistä riippuen.
ja olen haluttava, ainakin miesystäväni mielestä:)Ja ilmeisesti muidenkin kun aina tuolla viihteellä seuraa olisi jos vaan tahtoisi. Lähinnä se on kiinni miten ne mittansa ja kilonsa kantaa ja miten itse itseensä suhtautuu. Pyöreä olemus ja iloinen luonne on taatusti haluttavampi kuin laiha tiukkis (siis koko ajan kontrolli päällä miltä näyttää ja mitä voi syödä jne.) jolla huono itseluottamus.
Ja ihan sopiva on. Ehkä pari kiloa pois. Ihmettelen kyllä näitä aiempia kommentteja lihavuudesta.
Painonsa puolesta henkilö olisi normaalipainoinen, BMI 21.63. Itse kun olin saman painoinen tunsin olevana hieman "löysä" mutta haluttava.
varsinkaan täältä anorektikkojen luvatulta palstalta. Olet normaalipainoinen ja eiköhän se haluttavuus ole lopulta kiinni jostain ihan muusta kuin painosta..
yhden naisen tasan noilla mitoilla ja kyllä hänellä olisi ottajia vaikka kuinka paljon. Treenaa paljon ja on todella timmissä kunnossa. (Ei, se nainen en ole minä:)
oletko 17 v????????