Olinko neuroottinen? Pettämisepäily.
Olen seurustellut miehen kanssa vajaan vuoden. Joskus vuoden vaihteessa näin hänen laatikossaan lapun, jossa oli jonkun Kreikassa asuvan naisen osoite. Tietysti tsekkasin, että ovat kavereita Facebookissa, mutta se siitä.
Hiihtolomalla mies lähti lapsiensa kanssa Kreikkaan samaan paikkaan, jossa nainen asuu. Asia oli mulle OK, koska kyseessä on yleinen lomakohde. Nyt mies lähti yksin viikon kesälomalle samaan paikkaan äkkilähdöllä. En voinut lähteä mukaan, kun mulla ei ole lomaa.
Nyt hän on pitänyt puhelinta äänettömällä. Eilen, kun mies ei vastannut puheluihin, kysyin tästä naisesta. Olin niin kiukkuinen, ettei tiedon lypsäminen mennyt hyvin, mutta mies ensin epäröi tunnustaa, että hänellä tällainen tuttu on. Sitten hän totesi, ettei naisella ole mitään tekemistä ko. reissun kanssa.
Meillä on mielestäni mennyt hyvin ja sovimme hyvin toisillemme. Olemme puhuneet tulevaisuudesta ja mies on kysellyt toiveitani, kun suunnittelee talon rakentamista. Mitään en voi koskaan suuntaaan tai toiseen todistaa - mutta mitä olette raatina mieltä? Olenko vainoharhainen?
Kommentit (10)
Ymmärrän tuon äkkilähdön, kun sen lähdöt on aina äkkilähtöjä - ja niin on myös mun. Mulla on myös ollut tunne, että mies on hyvin vakavissaan mun kanssa, esitellyt lapsilleen yms. Mutta onhan tuo epäilyttävää.....
jos ette ole seurustelleet vielä edes vuotta niin minusta on outoa, että mies haluaa matkustella ilman sinua. Siitä huolimatta, että et lomaile.
Meillä oli kyllä tarkoitus lähteä yhdessä matkalle parin viikon päästä, kun mullakin on lomaa. Tällä hetkellä ei kyllä huvita.
Ajattelin myös, että osoite voi olla vanha juttu, joka on jäänyt laatikon pohjalle pyörimään. Ehkä olin kuitenkin väärässä.
Ota etäisyyttä, jos pystyt. Toivottavasti ette asu vielä yhdessä.
Onneksi ei asuta yhdessä... Yhä epäilyttävämmälle alkaa minustakin näyttää, koska mies ei ole ottanut yhteyttä puhelun jälkeen. Luulisi, että vastaavassa tilanteessa oleva *syytön laittaisi edes viestin. Masentaa ja kiukuttaa yhtä aikaa.
Ovatko kaikki tuomitsevalla kannalla?
mutta jutelkaa vielä kunnolla, kun mies palaa, ennenkuin teet mitään lopullisia ratkaisuja. Sano, että haluat miehen olevan rehellinen siitä, mikä on hänen suhteensa tähän naiseen.
kyllä sua nyt viedään kuin pässiä narussa. Pahoittelut.
Kysyisit siltä naiselta? Fb:n kautta yksityisviestinä onnistuisi... Lapset tuskin kertovat, vaikka tietäisivätkin..
Kävin lenkillä purkamassa kiukkua. En ole saanut sinä aikana yhteydenottoa. Aika selkeetä tämä on myös mun mielestä.
Lapset on niin herttaisia, että varmaan kertoisivat jos kysyisin, mutta en halua vetää heitä asiaan. Naiselle voisin periaatteessa kirjoittaa, mutta mitä? "Tiedustelisin vain, onko mieheni luonasi seksilomalla?"
Melkein pelottaa, että mies soittaa ja selittää, koska haluaisin uskoa häneen ja meihin. *****!
Anteeksi nyt vaan ja tuo ei kuulosta edes lomaromanssilta vaan melko vakavalta kun ihan osoitetta pöytälaatikossa säilyttää ja pitää yhteyttä, menee äkkilähdöllä naisen luo.
Huhhuh! Miksi äkkilähtö? Saavatko kenties lapsen???
Et ole vainoharhainen. Minä olisin enemmän, niin paljon, että jättäisin. Kukaan seurusteleva ja vakavissaan oleva ei ensinnäkään lähde keskustelematta aiheesta etukäteen äkkilähdöllä lomalle yksinään! Kylläpä sitä tahdotaan oma kulta mukaan.