Voittiko oikea tango finalisti?
Kommentit (7)
kuningatar ja kuningas, oli parempi. Jotenkin vaikeata arvioida miehen ja naisen keskinäistä paremmuutta.
nimenomaan se nainen lauloi muutaman nuotin poskelleen siinä viimeisessä kappaleessa.
Koskelo veti puhtaasti ja oli koko illan paras laulaja.
Käsittämätöntä touhua tuomareilta. Halusivat naisvoittajan väkisin. Naisista pidin eniten siitä blondista joka tiputettiin ekalla kierroksella.
Onneksi Tyyster ässävikoineen ei voittanut, se olisi ollut katastrofi
Ne laulut, eivät ole tangoja. Toki kappaleet voi sovittaa uusiksi, mutta ei rytmin muuttaminen tee popista tangoa.
Nykyiset Tangomarkkinat ovat irvikuva entisestä, perinteinen tango on unohdettu ja heitetty romukoppaan.
Saisivat vaihtaa Tangomarkkinoiden nimen vaikka musiikkimarkkinoiksi, sillä noilla viimeaikaisilla kisoilla ei ole mitään tekemistä oikean tangon kanssa.
naiselle. Koska naisia vähemmän antamassa 10 pistettä, voitti nainen tällä kertaa. Tässä mun päätelmä. En pidä moderneista tangoista; niissä ei oloe oikeaa tunnetta ja poljentoa. Pliisut kilpailut.
naiselle. Koska naisia vähemmän antamassa 10 pistettä, voitti nainen tällä kertaa. Tässä mun päätelmä. En pidä moderneista tangoista; niissä ei oloe oikeaa tunnetta ja poljentoa. Pliisut kilpailut.
Pisteenanto oli suurta teatteria. Tangomarkkinat oli määrännyt etuäteen, kuka voittaa ja montako pistettä kukin tuomari antaa kellekin.
ammattilaistuomaristo joka oli heitä paljon pidempään kuin muutaman kilpalaulun verran seurannut, niin päätti.
Minä tykkäsin siitä " s-vikaisesta" eniten. Valloittava neito:)
siis nuotin vierestä ja katsoi muutaman minuutin.