Lue keskustelun säännöt.
miksi mun hermot on kuin viulun kieli?
10.07.2011 |
mua ärsyttää kaikki, ärsyttää lasten vinkuminen, ärsyttää olipa miten tahansa...
Yksi on vaahteramäen eemeli, toinen nirso kun mikä... Herkut kyllä maittaa, vetää kaksin käsin, niin kauan kun herkkuja riittää.
Ärsyttää, ärsyttää, ärsyttää... Revin pelipöksyni, ennen aikainen vanhuus tulee...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nukutko tarpeeksi? Oletko syönyt säännöllisesti ja monipuolisesti? Käynyt ulkona? Saanut vapaa-aikaa/olla rauhassa?
Myönnän, että raivoan lapselle usein ihan ilman lapsen syytä. Mulla kiukku tulee siitä kun tajuan oman epäonnistumiseni kasvattamisessa ja vaimona olemisessa. Inhoan itseäni. Osaisinpa purkaa kaiken vihan muuten kun äksyilemällä lapselle. Se riehaantuu siitä vaan entisestään ja lähinnä kiljuu ja karjuu vain. Osittain olen vihainen kyllä miehellekin, koska ei osallistu meidän perhe-elämään aikuisena ja vanhempana. Käyttäytyy kuin teini. Syytän kyllä itseäni senkin käytöksestä. Mitäs oon sen joskus aikanaan valinnut puolisokseni.
On se vaan niin kiva kuulla 3-vuotiaan suusta "Äiti, et osaa tehdä ruokaa.Pilasit tän ruoan.En syö.Isi vaan osaa tehdä ruokaa." Eikö siitä saa muka loukkaantua ja hermostua?