Musta on kamalaa olla näin läski..:(
En jotenkin pysty laihduttamaan, ruoka on kulle kun joku huume. Aina aamuisin päätän että tänään lähtee mut sit 12 aikaan jo ajattelen että mitä hyvää ostan kaupasta. Olin taannoin ammattilaisen tekemällä ruokavaliolla jossa hiilarit oli vain hyvälaatuisia (vain kasviksia) ja paljon proteiinia mutta laihduin kuukaudessa KILON!!!! ja tuo aika oli tosi rankkaa koska myös maitotuotteet olivat pannassa. Tuosta masentuneena olen lihonut kolme kiloa. Ammattilainen sanoi johtuvan imetyksestä ja jos ei imetyksen loputtuakaan laihtuminen onnistu niin sit kilpirauhastesteihin pitäis mennä. Mut jotenkin musta tuntuis että tahtoisin vielä yrittää mut en pysty:( 10 kiloa pitäis pudottaa, oon aina painanut n 60kiloa ja nyt 72:( pituutta 165. Kertokaa vinkkejä miten aloittaisin, tää elämä on persauksesta kun ei oo mitään vaatteita missä näyttäis hyvälle ja vain hyllyy joka puolella.
Ja liikkuminen on ollut mulle aiemmin rakas harrastus mutta tällä hetkellä en pääse mihinkään kun lapsi roikkuu mussa kun pallo jalassa.
Kommentit (4)
kuin että anna itsellesi lupa syödä kaikkea mitä haluat MUTTA KOHTUUDELLA. Olen noudattanut tätä ohjetta ja painoni on pysynyt kurissa. Täytän mahani kasviksilla ja sallin itselleni jonkun pienen herkun päivittäin. Mulla ainakin käy niin, että jos kieltäydyn kokonaan jostain niin hetken se ehkä toimii mutta sitten jossain vaiheessa iskee hirveä himo ja syöpöttely menee ihan överiksi. En ymmärrä minkä takia sulta oli maitotuotteet kielletty?
Paljon saan siis syödä? Vai pitäiskö niitä nutraus-juttuja kokeilla? Mietityttää vaan noi kaikki lisäaineet mitä niissä on..
Ei oo katottu kilpirauhasarvoja.
167cm ja painan 71kg,enkä tunne itseäni läskiksi ja oikein kivoja vaatteita pystyn käyttämään,eikä misään pursuile.
No ihmiset on eri mallisia.Tsemppiä sulle.