Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua tosi kamaliin kuukautiskipuihin!

Vierailija
09.07.2011 |

Mulla ihan hirveet alavatsakivut, otan 3 x 600 mg buranaa, auttaa hetkeks. Vähän aikaa sit kävin oksentamassa ku olin niin kipee. Mitä poppaskonsteja ois kivun lievittämiseks. Meillä pieni lapsi, joten ei pysty makoileen sikiöasennossa peiton alla vaikka kuinka haluais...Pakko touhuta lapsen kanssa. E-pillerit auttoi vähän, mut tosi vähän, sillon kun niitä söin. En enää vaan halua mitään hormonaalista syödä. Auttaisko mitkään teet/yrtit tai jokin homeopaattinen? Vitsi tää naisen osa on joskus peestä... Synnytyksessä aattelin et kun näistä kivuista selviän, en enää ikinä valita mistään menkkakivuista tai muista pienistä, mut ei nääkää mitään kivoja oo. Onko kohtalotovereita.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäni on ollut sen asennuksen jälkeen autuasta!2

Vierailija
2/2 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syönyt aika pitkään panacodia kuukautiskipuihin. En mä tiedä onko ne niin hyviä särkylääkkeitä, mutta mulla ainakin toimii, kun relaksoivat kramppaavat lihakset. Luulen, että se suurin kipu tulee niistä krampeista (varmaan sullakin kun oksennat). Relaksantteja vaan kehiin ja kannattaa opetella itsekin rentouttamaan lihaksia (itse teen silleen "jooga-meditatiivisesti".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla