Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nyt mun tytärkin lähtee armeijaan :(

Vierailija
09.07.2011 |

Olen täällä välillä vuodattanut kyyneliä poikani vuoksi joka on armeijassa, mennyt tammikuussa.

Maanantaina mun tyttäreni astuu palvelukseen pikkuveljensä "alaisuuteen". Olenko mä nyt tietämättäni kasvattanut kaksi sotahullua mukulaa?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole pääasia, että saavat toteuttaa vakaumustaan?

Vierailija
2/29 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan osittain siksi,että olen sitä heille opettanut. Olen myös äärettömän ylpeä heistä, ei siinä mitään, mutta tämä ikävä,ikävä on kova.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun pojan ei olisi tarvinnut asepalvelusta suorittaa.

Vierailija
4/29 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomathan siellä juoksee, ei ne hengestään pääse ja jos kerran vapaaehtoisesti menivät, niin varmaan tykkäävät ollakin.

Vierailija
5/29 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se armeija ikuisuutta kestä ja onneksi he kai käyvät joskus lomilla kotona. Minä hämmästyisin, jos omani menisivät aikanaan armeijaan, mutta jos niin kävisi purisin huultani ja hyväksyisin asian. Aika näyttää :) Tsemppiä ap:lle!

Vierailija
6/29 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että ne on mun pieniä kakaroita ja jos mä en tiedä miten niitä kohdellaan ja missä mennään, mä en pysty olemaan. Tiedän, että ne ovat turvassa, kai. Meillä vaan on ollut tapana, että silloinkun tarvitsee saada kiinni tavalla tai toisella, puolin ja toisin olemme kuulolla, nyt ei enään.

Vierailija
7/29 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä tilaisuus sulle opetella vähitellen päästämään irti lapsistasi. He aikuistuvat vääjäämättä ja välit muuttuvat vähän etäisemmiksi, vaikka toki varmaan pysyvätkin lämpiminä.

Vierailija
8/29 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vertaa vaikka Israelin tai USAn vastaaviin. Suomalaisilla ei ole mitaan vaaraa joutua tosipaikan eteen, kunhan vahan treenataan.

Vierailija
9/29 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on kyllä totta:). Moni saa varmasti kuvan, että lapseni on äidin ahdistamia,lellittyjä ja kykenemättömiä aikuisia:/. Kuitenkin väitän, että lapseni saavat, jopa kannustan heitä toteuttamaan itseään, se mitä minä tunnen on eri asia, en mä sitä lapsilleni näytä. Mulla on kotona tuo kotipsygologi, jopa oikealta ammatiltaankin se, pitämässä mua kasassa.

Vierailija
10/29 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on hieno tytär!!! Muista kannustaa ja tukea. Hän on tehnyt hyvän ja arvokkaan päätöksen. Muista myös, että tyttäresi ja poikasi tietenkin, saavat arvokasta koulutsta. Hienoa!!!!!!! Aika kuluu kyllä nopeasti! Ole ylpeä heistä!!! Näin rauhan aikana ei nyt vielä kannata itkeä, häntä pystyyn!

Vierailija
11/29 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittiöpsygologi/kotipsygologi :),käytän miehestäni tuota nimitystä koska, hän on oikeasti psygologi, mutta "hoitaa" mua kotona, eli ei niin teoreettisesti, vaan ihan mun murheita symällellä.

Vierailija
12/29 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittiöpsygologi/kotipsygologi :),käytän miehestäni tuota nimitystä koska, hän on oikeasti psygologi, mutta "hoitaa" mua kotona, eli ei niin teoreettisesti, vaan ihan mun murheita symällellä.

luulin etta se olisi psykologi mutta olenkin tyhma ulkosuomalainen.

Vierailija
13/29 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menikö sun ilta pilalle, vai koko elämä? Mä olen todella pahoillani, siis TODELLA, nöyrryn.

Vierailija
14/29 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi nimittäin joutua mun tyttären alaisuuteen...

Vierailija
15/29 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinisaloon

Vierailija
16/29 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

armeijaanmenevällä naisella syy on isänmaallisuus ja väitän ettei miehilläkään. Armeijaan haluavat naiset ovat kiinnostuneita sen armeijan fyysisyydestä. Miehet ehkä mene esen vuoksi,e ttä pakko ja helpompaa kuin perustella sivarius.

Vierailija
17/29 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitin rouva alikersantti on Vekaralla...

Vierailija
18/29 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta osa sitä kylläkin. Tyttäreni olisi ilmeisesti kiinnostunut kansainvälisistä toimintatehtävistä sairaanhoitajana.

Vierailija
19/29 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Musta tuntuu, että ne on mun pieniä kakaroita ja jos mä en tiedä miten niitä kohdellaan ja missä mennään, mä en pysty olemaan. Tiedän, että ne ovat turvassa, kai."

No se on aikuistumista. Turvassa? Siitä ei voi olla varma. Useimmat onnettomuudet, kolarit, tapaturmat jne armeijassa tapahtuu siksi kun siellä nuoret pomot tekee mokia.

Vierailija
20/29 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä et kuitenkaan kovin analyyttisiä.

Ei kerro kovin monitasoisesta ajattelusta tuo vapaaehtoinen armeijaan astuminen.

Ovatko sellaisia ns. käytännön ihmisiä? Urheilevat, mutta lukeminen rajoittuu tavalliseen kaunokirjallisuuteen?