Mies juo joka päivä kaljaa n. 1-2 litraa
Hänen mielestään se ei ole mikään ongelma, koska hän pystyy käymään töissä ja ajamaan autolla joka aamu. Mä oon ihan kyllästynyt siihen, että joka paikka pursuaa kaljatölkkejä ja meneehän tohon juomiseen sievoinen summa rahaakin joka päivä.
Miehen mielestä intoilen ihan turhaan. Hänellä ei kuulemma ole ongelmaa. Oletteko samaa mieltä?
Kommentit (28)
tuttutilanne kirjoitti:
Tuo on todella yleistä. "Tissuttelu".
Ja siihen on syy. Miehet alkaa tissutella kun elämä on pelkkää työtä, korjaamista ja kuskaamista. Kun pysähtyy hetkeksi, vaimo alkaa nalkuttamaan että miten se ja se kodin askare edistyy, voisitko tehdä sitä ja tätä, jne.
Ratkaisu on paeta arkipaskaa autotalliin jossa saa istuskella kaljoittelemassa rauhassa.
Syyllistyin tuohon itse vaikka olin vuosikausia ollut sitä mieltä että jatkuva ryypiskely on typerintä ikinä. Niinhän se olikin, ensin se auttoi rauhoittumaan mutta pikku hiljaa toi mukanaan ongelmia.
Onneksi meillä on aina ollut hyvä suhde ja pystyttiin puhumaan asia läpi avoimesti. Me ratkaisiin asia näin:
- kevensin töissä, luovuttiin ajatuksesta täysrempata talo
- kun töitä oli vähemmän eikä tarvinnut rempata, auttelin vaimoa enemmän kotitöissä- molemmille mielekkäitä harrastuksia ja mahdollisuus nähdä kavereita säännöllisesti
- molemmat salille ja lenkille, sitten seksikauppaan. Seksielämä parani, minun potenssi ja vaimon haluttavuus (tämä pitää uskaltaa sanoa suoraan molemmin puolin: lihominen on turn-off ja heikkokuntoisella vanhemmalla miehellä ei seiso kunnolla). Nyt seksi voittaa kaljan lipittämisen autotallissa- lisää omaa aikaa ja yhteistä aikaa molemmille
Nykyään juon vain kaverien kanssa viihteellä muutamia kertoja vuodessa, ei koskaan kotona.
Eli naisten vika se on lopulta tämäkin. Eipä ollut yllätys.
Mietipä kuinka paljon naiset tekevät töitä, huolehtivat usein vielä lapsistaankin yksin kun miestä ei kiinnosta. Mutta paljon harvemmin naiset alkavat kaljoitella "arkipaskaa" (normaalia aikuisen elämää) kestääkseen.
Vierailija kirjoitti:
tuttutilanne kirjoitti:
Ja siihen on syy. Miehet alkaa tissutella kun elämä on pelkkää työtä, korjaamista ja kuskaamista. Kun pysähtyy hetkeksi, vaimo alkaa nalkuttamaan että miten se ja se kodin askare edistyy, voisitko tehdä sitä ja tätä, jne.
Ratkaisu on paeta arkipaskaa autotalliin jossa saa istuskella kaljoittelemassa rauhassa.
Syyllistyin tuohon itse vaikka olin vuosikausia ollut sitä mieltä että jatkuva ryypiskely on typerintä ikinä. Niinhän se olikin, ensin se auttoi rauhoittumaan mutta pikku hiljaa toi mukanaan ongelmia.
Onneksi meillä on aina ollut hyvä suhde ja pystyttiin puhumaan asia läpi avoimesti. Me ratkaisiin asia näin:
- kun töitä oli vähemmän eikä tarvinnut rempata, auttelin vaimoa enemmän kotitöissä- molemmille mielekkäitä harrastuksia ja mahdollisuus nähdä kavereita säännöllisesti
- molemmat salille ja lenkille, sitten seksikauppaan. Seksielämä parani, minun potenssi ja vaimon haluttavuus (tämä pitää uskaltaa sanoa suoraan molemmin puolin: lihominen on turn-off ja heikkokuntoisella vanhemmalla miehellä ei seiso kunnolla). Nyt seksi voittaa kaljan lipittämisen autotallissa- lisää omaa aikaa ja yhteistä aikaa molemmille
Nykyään juon vain kaverien kanssa viihteellä muutamia kertoja vuodessa, ei koskaan kotona.Eli naisten vika se on lopulta tämäkin. Eipä ollut yllätys.
Mietipä kuinka paljon naiset tekevät töitä, huolehtivat usein vielä lapsistaankin yksin kun miestä ei kiinnosta. Mutta paljon harvemmin naiset alkavat kaljoitella "arkipaskaa" (normaalia aikuisen elämää) kestääkseen.
No naiset juovat nykyään enemmän kuin koskaan aiemmin, vaikka miehet eivöt heille nalkuta. Jos nalkuttaisivat, niin akathan olisi ihan rapajuoppoja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
tuttutilanne kirjoitti:
Nykyään juon vain kaverien kanssa viihteellä muutamia kertoja vuodessa, ei koskaan kotona.Eli naisten vika se on lopulta tämäkin. Eipä ollut yllätys.
No sitten varmaan kannattaa sanoa miehelle että tämä on normaalia aikuisen elämää, olet vätys, lopeta valittaminen ja korjaa se katto. Ei kannata neuvotella yhtään jos vika on vain miehessä ja itse olet tehnyt kaiken oikein.
Kannattaa allekirjoitella eropaperit valmiiksi. Jos taustalla olevia ongelmia ei korjata, niin ei se tissuttelun lopettaminenkaan mitään auta.
Me ei nähty tilannetta oikeassa/väärässä-hiekkalaatikkotappeluna vaan tilanteena joka piti ratkaista koska me rakastettiin ja yhä rakastetaan toisiamme. Onneksi näin.
ps. Ettei nyt vain tuo maininta salista ja lenkistä ollut mikä kiukutti? Kyllä se painon kertyminen ja mässykin vaikuttaa seksin lisäksi siihen kuinka jaksaa sitä arkea ;)
Positiivista: miehellä ei varmaankaan ole munuaiskiviä
Negatiivista 1: miehellä on tai on ainakin kehittymässä jo kunnon rellukkamaha
Negatiivista 2: minua ainakin inhottaisi kömpiä kaljalle lemuavan miehen viereen nukkumaan ja ehkä lemmenleikkejäkin harrastamaan, yöks!
Negatiivista 3: jos mies juo illalla 2 litraa kaljaa ja joutuu aamulla työmatkalla puhaltamaan, niin viisari värähtää varmasti
Samaa mieltä mies juo koska se tuntuu tekevän hänestä niin hyvää??
kalja ei kyll nälätä.. vain päinvastoin ei nälätä, ku vetää nii et on iha huppuhimmeenä ni ei tee mieli ku kaljaa!!! Joka viikko pari lodjuu semmonen on iha hyvä meininki.
olut on nam kirjoitti:
Mulla tulee pöhnä olo seuraavana aamuna jos juo vaikka litran olutta illalla.tykkään oluesta varsinkin liikuntajanon sammuttajana mutta vain pe ja lauantaina
Käytän olutta ihan samaan. Itselläkin rupeaa tekemään mieli liikuntaa viikonloppuisin, mutta se on helppo saada pois mielestä kun korkkaa muutoman olusen. Liikunta myös aiheuttaa itselle todella huonoa oloa, joten ihan oikeasti on parempi sammuttaa se liikuntajano heti alkuunsa.
- kun töitä oli vähemmän eikä tarvinnut rempata, auttelin vaimoa enemmän kotitöissä
- molemmille mielekkäitä harrastuksia ja mahdollisuus nähdä kavereita säännöllisesti
- molemmat salille ja lenkille, sitten seksikauppaan. Seksielämä parani, minun potenssi ja vaimon haluttavuus (tämä pitää uskaltaa sanoa suoraan molemmin puolin: lihominen on turn-off ja heikkokuntoisella vanhemmalla miehellä ei seiso kunnolla). Nyt seksi voittaa kaljan lipittämisen autotallissa
- lisää omaa aikaa ja yhteistä aikaa molemmille
Nykyään juon vain kaverien kanssa viihteellä muutamia kertoja vuodessa, ei koskaan kotona.