Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonikierukka on vienyt kuukautiset pois kokonaan. Voinko silti kärsiä pms-oireista?

Vierailija
09.07.2011 |

Minulla on migreenitaipumus ja se on aina tehnyt sen, että juuri ennen kuukausia saan helpoiten kohtauksia. Eilen join oluen joka laukaisi migreenin.

Mutta pahinta on mielettömän hirveät pms-oireet: turvottaa (voi toki johtua helteestäkin) ja eilen illalla olin täysin ilman syytä suorastaan murhanhimoisen kiukkuinen. Siis aivan hullun vihainen. Aivan tuttua kauraa menkka-ajoilta. Mutta voiko kärsiä pms-oireista jos ei ole kuukautisiakaan??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kärsiä pms-oireista, koska kuukautiseen kiertoon vaikuttaa monta eri hormonia. Kuukautisten poisjääminen johtuu siitä, että kohdun limakalvo ei kasva niin paljon että olisi vuodettavaa, ei siitä että koko kierto olisi "seis".

Vierailija
2/4 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennnenkin, mutta kohdun limakalvoa ei muodostu niin paljoa, että olisi vuodettavaa. Sinulla tavallaan on siis kuukautiset, mutta ilman vuotoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on että kerran kuussa turpoan parin kilon verran pariksi päiväksi.

Vierailija
4/4 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kovat pms-oireet. Olen saanut apua tilanteeseen jättämällä sokerin, vehnäjauhot ja hiivaiset leivät pois. Nyt tilanne on siedettävä, ennen kamala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi