Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

exä ja exän temput, osa 2

Vierailija
08.07.2011 |

kuka muistaa alkukesällä tekemäni aloituksen, jossa kirosin exääni? Ex oli siis luvannut viedä poikamme (2 kpl) reissuun ja perui reissun ja tapaamisen tekstarilla edellisenä yönä, koska lähtikin kaverinsa kanssa mökille ryyppäämään. Exästä ei ole sen jälkeen kuulunut mitään ja pojatkaan eivät ole halunneet isälleen soitella. Meillä on kuulkaa ollut järjettömän hauska kesä! Olemme olleet paljon mökillä ja teimme pienen reissun miehen äidin luo. Olemme kyläilleet ystävien mökeillä ja ystäviä on vieraillut täällä meidän mökillä. Vesiriehuntaa ja pihapelejä kavereiden kansss ja leppoisia hetkiä riippumatossa tai laiturilla kirjan kanssa. Hyvää kesää kaikille yksinhuoltajille ja muillekin! Ja anteeksi typot, kännykän kanssa tämä on hankalaa..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivalta kuulostaa kesänne, ja hienoa, että olet jaksanut järjestää pojille paljon mukavaa puuhaa! :)

Olitteko siis käymässä ex:n vai nykyisen miehesi äidin luona? Onko lapsilla yhteys isän vanhempiin olemassa?

Vierailija
2/5 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme exän sukulaisten kanssa säännöllisen epäsäännöllisesti yhteydessä ja pojilla siis sitä kautta yhteyd exän sukuun. Uutta miestä minulla ei ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa 2 tarkoittaa jatkoa itse tarinalle (eli mitä ko tempauksen jälkeen on tapahtunut), eikä mitään seuraavaa tempausta - ellei sitten täydellistä hiljaisuutta lasketa siksi

Vierailija
4/5 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut lastesi tilanteessa ja se on kamalaa. Toisaalta lapsena tuli myös sellainen olo, että en halua kokea enää uudestaan pettymyksiä isäni suunnalta. Älä anna miehesi enää järjestää mitään, tai sitten pelkkinä yllätyksinä lapsille. Hienoa, että teillä on ollut mukavaa.

Vierailija
5/5 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuitenkin lapsille tärkeää, vaikka isä käyttäytyykin pöntösti.

t. 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi