Oletko hyvännäköinen ilman meikkiä?
Oletko hyvännäköinen ilman meikkiä? Vai jopa tyrmäävä? Vai tavis?
Kommentit (32)
Pyöreät kasvot, lähes valkoiset kulmakarvat ja ripset. Muuttaa heti olemusta kun saan edes kulmakarvat naamaani, kasvoihin tulee vähän särmää. Kulmat ja ripset värjättynä olen nätti ilman meikkiäkin mutta kun se väri ei pysy..siksi laitan ennemmin kulmaväriä ja ripsaria ja olen lopun aikaa kalpea kummitus.
Tosin ripsipidennykset ja rusketus tällä hetkellä vähän helpottavat asiaa. Meikattuna olen hyvännäköinen, vaikken mitenkään voimakkaasti meikkaakaan.
ja onneksi myös nuori teinin äiti:)
Ällöttää kasvojeni iho!! Meikkivoiteella sen saa hyvin siloiteltua.
Toki meikkaaminen antaa jotain särmää, mutta hyvin menee ilmankin. Olenkin jotenkin kyllästynyt meikkaamiseen, on helpompaa olla ilman.
mieheni sanoi ihastui minuun, kun olin niin suloinen. Omasta mielestäni pikkupossun näköinen.
meikin kanssa ja ilman. Burka pukee parhaiten.
Siskopuoleni on ehkä tuntemani tyrmäävin ihminen ilman meikkiä. Näkisittepä ne silmäripset, ihon, huulet ja silmäluomet. Ei oikeasti tarvitse tippaakaan meikkiä ja näyttää silti paremmalta kuin minä vaikka olisin 2 h meikkaajalla :(
Saat päätellä itse:)
Ikäkriisi. Muksu on teini ja haluaisit itsekin olla joten pidät itseäsi nuorena tai nuorekkaampana kuin muut ikäisesi. Teinisi kaveripojat himoitsevat sinua salaa.
Ihan tavis ja mitäänsanomattoman näköinen... Vaikken paljoa meikkaakkaan, niin jopas piristää ja kohentaa se vähäinenkin meikki kummasti!
toisaalta, piirteeni ovat niin selkeät että en tavallaan saa itseäni yhtään kauniimmaksi meikillä, vaikka sutisin sitä kilon naamaan. Näytän aika pitkälti samalta ilman meikkiä kuin meikin kanssa. Ehkä jopa paremmalta hyvin vähäisellä meikillä.
olen ihan hauskan näköinen, nyt naama on kuin kuutamo ja silmäpusseja saa potkiskella pois tieltä.
En enää juuri meikkaa, se ei tunnu omalta. Lähinnä käytän ruskeaa rajausta. Ripsivärinkin olen jättänyt pois, kun se ei tunnu mukavalta. Kestovärjään ripsiä.
Muutama vuosi sitten meikkasin päivittäin, meikkivoide, puuteri ja silmämeikki.
meikkaan tosi harvoin ja kerran sitten olin jossain "meikkikurssilla", josta tulin tietysti meikit naamassa kotiin.
10 v poikani sanoi "äiti, olet kauhean näköinen" :)
Ja minä kun luulin olevani entistäkin kauniimpi :)
Miehen mielestä olen kauniimpi ilman meikkiä
Vaan näytän oudolta, kun ripsissäni ei ole väriä ja naamakin helposti punottaa, vaaleahipiäinen kun olen. Eli miltei aina laitan ripsaria ja hieman meikkivoidetta ja puuteria naamaan, elleln sitten ole ihan kotosalla. meikin kanssa olen mielstäni kaunis, tai ainakin nätti.
Meikkaankin aika kevyesti.