Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te abortin vastustajat, Pitäisko mielestänne se lapsi antaa adoptoitavaksi?

Vierailija
04.06.2008 |

Kiinnostaa vain tietää.

Tunnen pari uskovaista vahvaa abortin vastustajaa. He vastustavat myos yksinhuoltajuutta ja esiaviollista seksiä (vaikka sitä itse harjoittavat).

Ja avioliiton ulkopuolla oleva raskaus on häpeä ja se todistaa et äiti on ollut tuhma - ilman housuja miehen sängyssä.

Joten sen lapsen pois antaminen heidän mielestä on se oikea vaihtoehto.

Nainen kärsikoon kun kerran itse syntiä teki

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita on tarjolla. Eli opetella rakastamaan sitä lasta.

En ole kuullut vielä kenenkään katuvan sitä, ettei tehnyt aborttia.

Vierailija
2/11 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan ehdottomasti ennemmin adoptiota kuin aborttia (ellei kyseessä alaikäinen tai rikoksen uhri). Tietyllä tavalla kun uskon, että kun se lapsi on lähtenyt kehittymään, on päätös elämästä jo tehty; ei ole ihmisen tehtävä päättää toisen kuolemasta.

En vastusta esiaviollista seksiä, yksinhuoltajuutta en edes osaa ajatella "vastustettavana" asiana - miten sitä vastustetaan, kun kyse ei useinkaan ole valinnasta vaan olosuhteiden pakosta?

Itse olen jo nuorena tyttönä tehnyt päätöksen, että jos vahinko käviosi, niin lapsen pitäisin, mutta ymmärrän hyvin ihmisiä, jotka eivät lasta elämäänsä halua. Tilannehan ei kuitenkaan ole lapsen vika, jolloin mielestäni ainoa järkevä vaihtoehto on antaa lapsi adoptoitavaksi, varsinkin kun Suomessa tietää, että adoptioperheitä on jonoksi asti odottamassa sitä "elämänsä aarretta", eikä adoptoijiksi todellakaan hyväksytä mitään huonoja ja epätaspainoisia perheitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä adoptoijiksi todellakaan hyväksytä mitään huonoja ja epätaspainoisia perheitä.

Periaatteessa kuka tahansa voi adoptoida. Ainoat rajat on ikä ja se että siihen on varaa ja et sairasta kuolemansairasta tautia.

Muuten säännot on samat. Jos vain jaksat papereita pyorittää ja tanttoja miellistää niin saat lapsen

Vierailija
4/11 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos osaat käydä peruskoulun loppuun ja jos olet jopa kykenyt kirjoittamaan ylioppilaaksi tai joksikin opiskella, niin pride kurssi on vitsi.

tuttavani adoptoi. Hän sanoi et ei ollut vaikeata ollenkaan

Vierailija
5/11 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin tarkat syynit, että ei siitä kuka tahansa läpi pääse.

Vierailija
6/11 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin monta kuukautta istumassa aina päivän kerrallaan siellä kurssilla ja tein kamalan pinon kotitehtäviä, joissa käytiin läpi koko suvun elämänkaari kaikkinen tapahtumineen ja hankin jos minkälaista todistusta ja olin tentattavana moneen otteeseen omassa kodissani ja välillä virastossa ennenkuin katsottiin kelvolliseksi huolehtimaan toisen lapsesta.

Vierailija
7/11 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se toisen lapsi onnellinen kotonasi?

Vierailija
8/11 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, lapsi on onnellinen ja rakastettu. Ei voisi ihanampaa asiaa elämässämme olla ja siitä kiitos hänelle, joka ei abortoinut.

Vierailija
9/11 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lapsi on kaikkien rakastama. Asuu minun kanssani aikuisuuteen asti tai niin kauan kuin tarvis on. Olen tekemisissä biovanhempien kanssa ja erittäin mielelläni.

Vierailija
10/11 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella meistä korkeakoulututkinto ja toinen ikuinen opiskelija.

Vierailija
11/11 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

adoptoit lapsen?

Sain käsityksen et olet sijaisvanhempi, kun puhuit toisen lapsesta. Adoptiossahan painostetaan sitä et saat oman lapsen.

Oletko kiitollinen biolle siitä että ei abortoinut, vai siitä että antoi pois, vai eniten siitä et sun ei tarvi olla hänen kanssa missään tekemisissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi