Katselin vierestä kun Itäkeskuksen Prismassa somalinainen
punnnitsi ensin pussillisen tomaatteja, laittoi pussiin kiinni hintalapun ja meni sitten keräämään vielä lisää tomaatteja pussiin ja sitten pussi kiinni ja kärryihin.
Ja siis tämähän menee tietenkin sen piikkiin etteivät he osaa olla tarpeeksi SUOMALAISIA? Hän ei ole ihan vielä oikein kunnolla sopeutunut? Hän ei ymmärrä?
Kommentit (42)
Mutta kyllä mä puhun kaverin rapussa olevista somaleista "se somalinainen tai somalipoika" Enkä koe tekeväni mitään väärin.
Viimeks kun menin kaverille kylään ja hissiin niin sieltä tuli se somalipoika ulos, siis hissistä. Mä arvasin että se oli taas käynyt siellä hississä pissalla, mikä sillä on tapana. Kaverille sanoin että "siellä on hississä lammikko ja se somalipoika tuli hissistä ulos kun mä menin sisään"
Eikä niistä varmasti ole kuin max. prosentti tai pari jotka täällä ovatkaaan elätettävinä.
Ei ap.sanonut missään vaiheessa mitään negatiivista, kertoi mitä näki ja haluaisin selityksen sille että MIKSI EI muka saisi kertoa että tässä tapauksessa rikoksen teijä oli tumma? ja ulkomaalainen? Miksi heitä pitää jotenkin aina varjella?
Tuo oli oikeasti pieni rikos josta täällä nyt meuhkataan että ei olisi saanut kertoa ulkonäöllisiä seikkoja, mutta sama toistuu pahemmissakin rikoksissa, kuten raiskauksissa, joita myös ne somalimiehet tekevät, ei pelkästään meidän jormat ja eskot!