Matkailijat, nyt kaivattas vinkkejä!
Mikä olisi kiva, rento, mutta mielenkiintoinen matkakohde ensi maaliskuussa (meillä on 4 vkoa lomaa, eli matkan pituus voi olla 1 vko tai useampi).
Reissuun olis lähdössä isä, äiti ja 4 lasta, joista vanhin 12v ja nuorin 5v (siis matkan aikana ovat tuon ikäisiä)
Matkabudjetti kaikkineen max 5000€.
Olemme matkustelleet aiemmin vain kotimaassa, Norjassa ja Espaniassa.
Kommentit (8)
saa kysyä lapsen koulujärjestelyistä? Eihän koululla ole mitään velvollisuutta antaa mitään korvaavia tehtäviä muutamaksi viikoksi jokaiselle oppilaalle, joka haluaa lomailla muulloin kuin loma-aikoina.
Mutta jos koululle on ok ja lapset tekevät vaaditut tehtävät, niin lomalle vaan. Maaliskuu on hyvää loma-aikaa, itse olen lomaillut mm. Floridassa maaliskuussa. Sopivan lämmintä, ei liikaa turisteja eikä ole pahinta myrskysesonkiaikaa.
muta ihan hyvin on järjestynyt.
Viiden äiti
Mä menisin Madeiralle. Tykkäisin patikoinnista ja ulkoilusta ja kävelystä ja lapset varmaan tykkäisi viettää aikaa altaalla.
Maaliskuu ei ehkä siellä ole vielä kauhean lämmin, mutta mulle varmaan olisi riittävän lämmin.
eksoottisempi kohde, matkoja sinne järjestää ainakin Hispania.
Mukava lapsiperhe kohde, tuttavaperhe kävi ja suositteli kovasti. Eivät edes sairastaneet mitään, vaikka söivät suunnilleen kaikkea siellä.
Mukava lapsiperhe kohde, tuttavaperhe kävi ja suositteli kovasti. Eivät edes sairastaneet mitään, vaikka söivät suunnilleen kaikkea siellä.
ja myös lapsia neljä:)
Ostaisin lennot esim. Langkawille ja vuokraisin sieltä huvilan. Paikka jonne me haluaisimme mennä on Alexandria eli lennot Kairoon, sieltä junalla ja talo vuokralle.
Me olemme iso perhe nyt enää 5 hlöä, aiemmin 7 hlöä. On matkusteltu paljon siten että ostetaan lennot ja vuokrataan talo. Yleensä vielä niin että kaikki on last minute -tarjouksia
Miksi se sinua kiinnostaa? oletteko miettineet myös useamman viikon lomaa?