Apua. Paniikki. Perhekuvaus kohta, en tiedä mitä
laitan päälle. En ehtinyt tätä yhtään taas suunnitella, kun vauva on huutanut monta päivää. Mitä laitan :( Farkut ja t-paita, onko tylsä :(
Kommentit (9)
jos on perhekuvaus. Ei tyyliin miehellä puku, sulla farkut ja t-paita. Jotain vähän siistimpää laittaisin itse.
Farkut ja siisti t-paita. Kaikilla oli kuvassa arkivaatteet, mieluisimmasta ja siisteimmästä päästä. Halusin kuvaan meidät luontevia, ei pyhäpynttäyksessä.
Ettei tule sellaista puuroa, josta ei erota ihmistä toisesta.
farkku-t-paitalinjan ja "pyhäpynttäyksen" välillä.
ns. asiallinen kuva. Mutta kun ei ole mitään.. pyörin vaan tuolla hiekkalaatikoilla päivät, ei täs mitään edes siistiä ole. Sit erikseen työvaatteet, mut ne on taas ihan liian asiallisia. Apua, paniikki taas :(
Onko tavallinen t-paita naiselle liian tavallinen :D ?
ap
Farkut ja siisti t-paita. Kaikilla oli kuvassa arkivaatteet, mieluisimmasta ja siisteimmästä päästä. Halusin kuvaan meidät luontevia, ei pyhäpynttäyksessä.
esim valkoinen t-paita niin ok. Siis olette kaikki valkoisissa t-paidoissa.
Perhekuvaukseen en kyllä ihan noin tavallisia - itsellni hiekkalaatikkovaatteita - laittaisi. Ei tarvi olla pyhäkolttu. Jotain muuta ehken kuitenkin... Vaikka sitten joku työyläosa ja farkut. On sitten semicasual ( :
Lapsilla oli päällä väriä ja kuvioita, minusta oli ihan hyvä, että kaikilla ei ollut niin näyttävät vaatteet.
Eri asia, jos menisin yksin kuvaan, mutta perhekuvassa minulla oli tosiaan sylissä lapsi, ja tärkeintä oli, että t-paidan väri oli minulle sopiva.
Meillä on todella huonoja kokemuksia kyseisestä paikasta. Otimme halvan city dealin, johon sisältyi kuvaus ja yksi kehystetty kuva.
Kuvat olivat ihan ok, mutta jos olisi halunnut tilata lisäkuvia, niin hinnat olivatkin aivan naurettavat. Tyyliin canvas-taulu valokuvasta 800 euroa, normaalit paperiset lisäkuvatkin oli useita satasia.
ja jotkut kesäkengät. Kuvasta saa näkyä, että se on otettu kesällä. Kai te otatte kuvan ulkona?