lapsella hiukset yli pepun--haluaa polkkatukan....
tyttö täyttää kohta 6v. ei olla koskaa leikattu hiuksia,ja nyt ne ovatkin jo yli pepun....aika käydä kampaajalla. mutta---lapsi itse haluaisi leikkauttaa polkkatukan.. annanko?
Kommentit (23)
Mutta mun äiti pakotti mut pitämään sellaista pottapolkkatukkaa lapsena (äiti leikkasi). Sitten 7-vuotiaana kieltäydyin hiusteni leikkaamisesta ja kasvatin pitkät. Pitkät hiukset olivat joskus 8- tai 9-vuotiaana. Siitä lähtien mulla on ollut aina pitkät hiukset eli noin 30 vuotta.
Minusta oli jotenkin traumaattista, etten saanut kasvattaa pitkiä hiuksia jo aiemmin, vaikka halusin.
Anna siis toki lapsesi leikkauttaa polkka, jos hän sitä haluaa. Tuonikäisen pitää saada jo vaikuttaa hiustensa pituuteen. Kasvavathan ne sitten takaisin, jos polkka ei lasta miellytä.
ekalla kerralla tukka oli selän notkoon asti, eli suhteelisen pitkä.
Toivon että tyttäresi leikkaa teininä keesin ja värjää sen sinivihreäksi.
näin tein minäkin kun äitini määräsi, mäkätti, ja hoki tuota maailman v***umaisinta lausetta "Pitkät hiukset on naisen kruunu" ARGH! Oli muuten saada slaagin kun näki pääni ja ai että nautin siitä.
Meillä on lapset saaneet päättää hiustensa pituuden. Tyttö sanoi 6-vuotiaana että haluaisi lyhyet hiukset ja ne leikattiin lyhyiksi. Eikä ollut järkyttynyt vaan sanoi että nämähän sopivat hänelle paremmin kuin pitkät hiukset.
Ihan sama minkä pituiset ne hiukset ovat, eivät ne ole naiseuden mitta. Niinkuin jotku ämmät väittävät