Kerätään tähän ketjuun lestavitsejä
Mitä lestadiolaisisä vie omalta tyttäreltään?
-Neitsyyden
Kommentit (26)
Miksi kutsutaan muslimia, joka omistaa 6 vuohta?
Sutenööriksi.
Mistä tietää, että lapsi on sopivan ikäinen avioliittoon Ahmedin kanssa?
No laitetaan lapsi tynnyriin ja jos leuka näkyy on lapsi valmis avioliittoon ja seksiin. Jos ei näy niin sahataan tynnyristä vähän pois.
minusta on lapsellista uskonnon tms vuoksi sortaa toisia vitseillä ym.. että ap, VOIMIA! taidat itse pakerrella lestaperheessä mistä et pääse "pois", siksi tämä katkeruus, tsemppiä ;)
Mitä lestadiolaisisä vie omalta tyttäreltään?
-NeitsyydenIhan sairasta, mikä sua vaivaa ap? No tässä pari mutta tuolle miljardin pedofiilin uskonnolle keksittynä.
Mitä muslimi-isä vie omalta tyttäreltään? -Neitsyyden
Mitä muslimi tekee kedolla? Nai lampaita
Muslimi-isä sanoo tyttärelleen: "Sun pillu on paljon parempi kuin äitilläsi", johon tytär, niin se velikin aina sanoo.
Miksi kutsutaan muslimia, joka omistaa kamelin ja vuohen? BiseksuaaliksiIhan surkeita, mutta silti aika pirusti parempia kuin sun räpellys.
LISÄÄÄ
paskasakista joutaakin hieman vitsailemaan. Suojelivat lapsia hyväksikäyttäneitä! Tuo ei saa unohtua.
vitseistä oma ketjunsa, tää on pyhitetty lestoille. Kyllä heistäkin saa repiä vähän huumoria! Tosikkomammat siellä vinkuvat.
Se on rakkautta Jumalaan! Sitä onnellisuutta mitä niistä huokuu, mitä minä kadehdin!
en ole ap mutta sanon sen silti.
Toki olen nähnyt että hellareilla on ns. "hullunkiilto silmissä" ja siitä heidän kielillä puhumisesta voisi repiä hauskojakin sutkauksia jos vain taitaisi.
[/quote]