Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiina Lymi ja Aleksi Seppänen olivat minusta alunperinkin epäsovinnainen pari :

Vierailija
07.07.2011 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatko eroamassa/eronneet sitten... odotin vähän sitä uutista jo, kun tosian eivät jotenkin sovi yhteen.

Vierailija
2/21 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä eroa koskaan kellekään toivo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäsopivaa etkä epäsovinnaista.

Vierailija
4/21 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäsopivaa etkä epäsovinnaista.

Epäsovinnainen (varmaan myös epäsopiva) pari olisi vaikka Marja-Sisko Aalto ja Pentti Oinonen.

Vierailija
5/21 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatko eroamassa/eronneet sitten... odotin vähän sitä uutista jo, kun tosian eivät jotenkin sovi yhteen.

Tämäkin pari hehkutti sitä onnea muinoin ja vauvat ja kaikki syntyi ja piti saada uuteen suhteeseen.

Vierailija
6/21 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko ikäero vai mikä teki heistä jotenkin toisilleen sopimattoman oloiset? En tunne heitä, mutta ulkoisesti jollain tavalla eri paria ovat.

Vierailija
7/21 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat siis eronneet...joo todellakin epäsuhtainen pari (onko oikein sanottu;). Ikäero ei varmaan ainoa tekijä, näytti ihan poikaselta kyllä Tiinaan verrattuna tuo Aleksi.

Vierailija
8/21 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olin yllättynyt, kun ekan kerran tajusin heidän olleen pari. Se oli sillon Tanssii tähtien - kisan aikana, kun Aleksi tanssitti Marikoa...

Tää ei mua hirveesti yllättänyt!

Vierailija
9/21 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta on paljon, vaikka tällä palstalla muuta yritetään jatkuvasti väittääkin :)

Vierailija
10/21 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta on paljon, vaikka tällä palstalla muuta yritetään jatkuvasti väittääkin :)

Vierailija
11/21 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sovi oikein kenekään kanssa. Ei sopinut edellisen miehensäkään. Hän vaikuttaa kylmältä ja ikävältä ihmiseltä. Ja jotenkin tosi itsekkäältä. En siis tunne häntä, mutta sellaisen kuvan olen hänestä saanut. Ei se Seppänenkään kyllä mitenkään kiinnostavalta vaikuttanut, että sikäli tavallaan vähän ihmettelen, etteivät sopineetkaan yhteen. Iästä en taaskaan usko tämän olevan kiinni.

Vierailija
12/21 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nimenomaan niin, että se saa suhteen toimimaan huonosti? Tai minä tiedän, miten se vaikuttaa, koska minulla on kokemusta, mutta haluaisin kuulla, miten muut kuvittelevat, että ikäero (varsinkin näin päin) sotkee suhteen.

Vierailija
13/21 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sovi oikein kenekään kanssa. Ei sopinut edellisen miehensäkään. Hän vaikuttaa kylmältä ja ikävältä ihmiseltä. Ja jotenkin tosi itsekkäältä. En siis tunne häntä, mutta sellaisen kuvan olen hänestä saanut. Ei se Seppänenkään kyllä mitenkään kiinnostavalta vaikuttanut, että sikäli tavallaan vähän ihmettelen, etteivät sopineetkaan yhteen. Iästä en taaskaan usko tämän olevan kiinni.

Mä olen saanut positiivisen kuvan Tiina Lymistä, mutta luulen että hän on liian "vahva" nainen Aleksi Seppäselle.

Vierailija
14/21 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ko ihmisen ja osuva kuvaus.

Vierailija
15/21 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

m39

Vierailija
16/21 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisesti siksi, kun nainen on joku 45- v kääkkä ja mies vasta kolmekymppinen, ei siinä nainen enää paljon ulkonäöllä kilpaile nuorempien naisten kanssa.

Ja miehethän tunnetusti katsovat nuorempia naisia, ja jättävät vaihdevuuosiin ehtineen naisen nuorempaan, ssim. Mika Häkkinen

Ja nimenomaan niin, että se saa suhteen toimimaan huonosti? Tai minä tiedän, miten se vaikuttaa, koska minulla on kokemusta, mutta haluaisin kuulla, miten muut kuvittelevat, että ikäero (varsinkin näin päin) sotkee suhteen.

Vierailija
17/21 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta vanhenemisestasi? Oletko itsekin 45-vuotiaana kääkkä? Minua etoo tällaiset kirjoitukset ja varsinkin tällainen asenne naisen vanhenemiseen. Kirjoitat aivan kuin koko vanheneminen ei koskisi sinua itseäsi lainkaan.

Kyllä miehillä, ainakin suurella osalla, on myös aivot ja tunne-elämä eivätkä he juokse pelkän ulkonäön perässä vaan rakastavat naisessa jotain muutakin. Oma lukunsa on tietysti aivottomat ääliömiehet ja myös kaltaisesi naiset, jotka arvottavat naiset vain iän ja ulkonäön perusteella, mutta onneksi ei tarvitse heidänkaltaisiaan elämässään sietää muuten kuin kommentteina kaskustelupalstoilla.

erityisesti siksi, kun nainen on joku 45- v kääkkä ja mies vasta kolmekymppinen, ei siinä nainen enää paljon ulkonäöllä kilpaile nuorempien naisten kanssa. Ja miehethän tunnetusti katsovat nuorempia naisia, ja jättävät vaihdevuuosiin ehtineen naisen nuorempaan, ssim. Mika Häkkinen

Vierailija
18/21 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kaunis nainen, mutta luulen että se hämää. Näyttelijänä vahva, mutta yksityiselämässä voi olla ujo tai kovinkin herkkä.

Luulen, että hakee elämänsä suuntaa, ja tulee löytämään sen oikean kun löytää itsensäkin vahvaksi, siksi mitä on. Hienoimpia näyttelijöitä, karismaattinen ja kaunis nainen, hyvää toivon hänen elämäänsä. Tuleva mies lienee teatterimaailmasta kun työajat jo rajaa suhteita, mutta oikea mies voi löytyä myös muulta luovalta alalta.

Nainen on kaunis jokaisessa ikävaiheessaan, ei minusta esim. Anneli Sauli ole yhtään vähemmän karismaattinen tai vähemmän kiinnostava ihmisenä nyt kuin nuorempana.

t: m41

Vierailija
19/21 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nainen näyttää vahvalta ja kovalta, mutta vain siksi että hänen on suojeltava itseään. Oikean miehen kanssa naisen ei tarvitse olla se vahvempi, voi olla oma itsensä, tarpeen tullen heikkokin. Usein vahvan naisen sisällä on myös herkkyyden ja heikkouden kaipuuta.

Vierailija
20/21 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli parempi mieli tuon edellisen kirjoituksen jälkeen.

PS. en ole Tiina Lymi:)

Hän on kaunis nainen, mutta luulen että se hämää. Näyttelijänä vahva, mutta yksityiselämässä voi olla ujo tai kovinkin herkkä. Luulen, että hakee elämänsä suuntaa, ja tulee löytämään sen oikean kun löytää itsensäkin vahvaksi, siksi mitä on. Hienoimpia näyttelijöitä, karismaattinen ja kaunis nainen, hyvää toivon hänen elämäänsä. Tuleva mies lienee teatterimaailmasta kun työajat jo rajaa suhteita, mutta oikea mies voi löytyä myös muulta luovalta alalta. Nainen on kaunis jokaisessa ikävaiheessaan, ei minusta esim. Anneli Sauli ole yhtään vähemmän karismaattinen tai vähemmän kiinnostava ihmisenä nyt kuin nuorempana. t: m41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi