Onko äo 124 hyvä?
Kommentit (11)
niin ei kannata ruveta kehuskelemaan. Tiestysti se diplomi jota saitti tarjoaa voisi olla seinällä ihan kiva ja hämätä ainakin tosi tyhmiä.
Jos sulla on oikeasti äo 124 tuskin joudut täällä kyselemään.
Sivuilta voi joissain tapauksissa tilata diplomin joka todistaa tilaajan testin paljastamaa (epäilemättä yläkanttista) älykkyyttä =). Juu juu....
äo 135. Se meinaa periaatteessa vain sitä, että mulla potentiaalia oppimiseen. Olen siis lahjakas. Ja opiskelujen osalta mikään ei ole mulle liian vaikea nakki älyllisesti, jos vain jaksaa kiinnostaa tarpeeksi. Merkitseehän se myös sitä, että maailmassa on vain pari prosenttia ihmisiä, joiden äo korkeampi kuin mulla. Periaatteellista hyötyä moisesta lukemasta ei juuri missään ole.
Mulla äo 123 ja oon 13 äo parantuu vissiin vielä kun kasvaa ja opiskelee. (Mensan testi)
Mun Mensan mittaama tulos on 153, eikä sekään ole mikää autuaaksi tekevä juttu. Toki osaan selvittää semmosia juttuja, jotka monelle jäävät sekaviksi vyyhdeiksi ja aivot toimii nopeasti.
Mulle Mensa mittasikin tuloksen 178! Ja mieheni penis on 30 cm pitkä ja siideritölkin paksuinen.
Just tuli dokumentti 'Mitä ÄO mittaa?'
Todella mielenkiintoinen. Periaatteessa tosin niillä Mensan diplomeilla voi vaikka jokainen jäsen kerätä yhden koirankakan niin edes kevään keskusteluista tulisi fiksumpia.
Eiks se ihan ok ole ainakin nykyisellä Mensan käppyrästöllä. Raja on 131.
Mä sain joskus aikoinaan tulokseksi 161, mutta silloin käytettiin jotain toisenlaista käyrää, ja Mensan raja oli 148. (En liittynyt kun ei kiinnostanut maksaa jäsenmaksua.)
Mensaan tuo ei riitä :)