Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuriin meni äsken musta-maija

Vierailija
07.07.2011 |

Poliisit ja naapurit menivät sisälle ja viipyivät n. 10 minuuttia. Sen jälkeen on ollat ihan hiljaista naapurissa. Mitähän? Joo, en voinut olla näkemättä kun olin omalla pihalla lasten kanssa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tiedät tai arvaat, mitä tapahtui.

Vierailija
2/5 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas joltain diileriltä suojelurahoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään tekemisissä niitten kanssa. Ei ole oikein mun mielesiä ihmisiä.

Vierailija
4/5 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit ja naapurit menivät sisälle ja viipyivät n. 10 minuuttia. Sen jälkeen on ollat ihan hiljaista naapurissa. Mitähän? Joo, en voinut olla näkemättä kun olin omalla pihalla lasten kanssa.

Asia jää sinua vaivaamaan! Mene ja kysy miksi heillä oli poliisi vieraana ja miksi kesti sen 10 minuuttia! Oma naapurini edellisessä kerrostaloasunnossa ei kierrellyt vaan kysyi suoraan, jos asia vaivasi.

Käytyäni kerran kaupassa, hän kysyi tultuani onko asunnossani muita paikalla. Kerroin, ettei ollut. Hän sanoi huomanneensa eteiseeni jääneen valon ja sähkön hinta on kallis nykyään. Sama oli ovikelloni rikkouduttua. Kaverini soittivat puhelimella oven takaa. Naapurini kysyi, miksi vieraani joutuvat soittamaan puhelimella.

Hän oli tietoinen myös siivouspäivästäni ja kertoi ymmärtävänsä, että kolistelen rappukäytävässä klo 23, koska tiesi minun olevan iltavuorossa.

Joten kysy!

Vierailija
5/5 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävivät ilmoittamassa että mieheni varastettu pyörä oli löytynyt. Olivat yrittänet ilmoittaa puhelimella asiasta, mutta miehen puhelimen akku oli loppu.

Ei se poliisien käynti siis aina mitään shokeraavaa tarkoita.