Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

help 9-vee ja nomination-korut

Vierailija
17.07.2011 |

Lapsi kärttää kyseistä rihkamakorua. Ei ole rahasta kiinni muta haluaisin opettaa vastuullista kuluttamista. Miksi maksaa 30 eur joutavasta rihkamasta jonka arvo 3 snt. kokemuksia ? ideoita

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 euroa aloitusrengas, mulla on jo kuusi vuotias käyttänyt sitä päivittän. Suurina juhlina ostetaan uusi kuva, synttäreinä ja jouluna. Musta ollut hyvinkin hintansa arvoinen. Turhempaankin meillä rahaa menee.

Vierailija
2/5 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinalaista p---aa muutenkin tarpeeksi, plus nikkeli ym allergisoivuus.

mutta lapsi haluaisi olla just niinku muutkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin just 3-vuotiaalle, kun tykkää niin omastani. Ei mun mielestä ole paskaa rihkamaa, vaan kiva koru :)

Vierailija
4/5 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkiä jokin sopimus, että saa korun kun on tehnyt x määrän kotitöitä ajankohtaan y mennessä? Ja tämä siis hieman enemmän kotitöitä kuin mitä normaalisti tekee. Osoittaisi, että kyseessä on pitempiaikainen toive, eikä häviävä muotijuttu.

Tai sitten et vain suostu ja perustelet ratkaisun. Ei se kavereiden painetta vie mihinkään, mutta harva lapsi saa kaikkea, johon kaverit painostavat.

Vierailija
5/5 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeita vaanluodaan kiihtyvällä tahdilla. ja lähtökohtaisesti ärsyttää että joku on pkko olla iha n kaikilla.

koruihinkin suhtaudun positiivisesti mutta nimenomaan tämä ärsyttää kun se on sellasta puolipakkomielteistä massatouhua