Mitä blogeja täällä saa mainita nimeltä ja mitä ei?
Kommentit (22)
Ja muiden blogeista voi asiallisesti keskustella.
Se yks on ainakin täysi tabu. Ei saa mainita. Piip Piip :D
Katsopa huviksesi Googlesta sana "Pakkomielle".
Mitä tulee mieleen?
Mä luulin että tämä on "Aihe vapaa" ;)
Arvoisat bloggarit..... eiku siis joo... Modet, voisitteko pyytää Vauva-lehden sivuston ylläpitoa lisäämään keskustelualueen sääntöihin kohdan: tietyistä lastenvaateblogeista ei täällä saa sanoa sanaakaan.
Hei paljon teille maksetaan proviikkaa, että päivystätte täällä ja olette haukkana paikalla, kun sana BLOGI mainitaan? Luulisi että olisi parempaakin tekemistä. Vaikka bloggailua ;)
ainahan voi mennä johonkin toiselle keskustelupalstalle haukkumaan sitä blogistia joka noin vitusti sieppaa.
Mut kannattais ehkä myös katsoa peiliin ja miettiä miks sen ruotiminen kiinnostaa noin paljon.
Rajansa kaikella.
hei oikeasti mitä helvetin väliä? ainahan voi mennä johonkin toiselle keskustelupalstalle haukkumaan sitä blogistia joka noin vitusti sieppaa.
Mut kannattais ehkä myös katsoa peiliin ja miettiä miks sen ruotiminen kiinnostaa noin paljon.
Rajansa kaikella.
Mua kyllä Sanoma Magazinesin asiakkaana kiinnostaa, että lastenvaatebloggaritko tästä Aihe vapaa -palstasta vastaa. Mielenkiintoinen yhteistyökuvio.
Hei paljon teille maksetaan proviikkaa, että päivystätte täällä ja olette haukkana paikalla, kun sana BLOGI mainitaan? Luulisi että olisi parempaakin tekemistä. Vaikka bloggailua ;)
Salaliittoteoreetikolle tiedoksi, että musta kaikki lastenvaateblogit on lähinnä idioottien hommaa. Tai ainakin ihmisten, joilla on hyvin vähän sisältöä elämässään. Mutta kun käy tällä palstalla, ei voi olla huomaamatta, miten joillakuilla ne ovat oikeasti myös pakkomielle.
Vai onko teillä pakkomielteisillä yksinoikeus keskustella tästä asiasta?
Kysyy viestien nro 6 ja 10 kirjoittaja
saako Kaunis pieni elämä -blogista kirjoittaa?
entä Paskamutsin päiväkirja?
Onko ne tabuja?
hei oikeasti mitä helvetin väliä? ainahan voi mennä johonkin toiselle keskustelupalstalle haukkumaan sitä blogistia joka noin vitusti sieppaa.
Rajansa kaikella.
Mua kyllä Sanoma Magazinesin asiakkaana kiinnostaa, että lastenvaatebloggaritko tästä Aihe vapaa -palstasta vastaa. Mielenkiintoinen yhteistyökuvio.
Mut silti tämä vainoharhainen jahti ärsyttää.
Oikeasti, käsi sydämellä. VAIKKA täällä ois ylläpitäjinä kaikki hiivatun blogistit, niin mitä väliä? MITÄ VÄLIÄ?
Voisko joku selittää mitä HITON väliä sillä on?
Ai etkö saa rahoillesi vastinetta Sanoman asiakkaana jos et voi mustamaalata täällä ihmisiä ilman et ketjut menee lukkoon?
niin anna nyt sit näiden hullujen riehua tässä yhdessä ketjussa sen verran että saavat pois systeemistään. Ei siinäkään ole mitään järkeä että avaavat uuden ketjun pari kertaa päivässä tälle "saako täällä jutella blogeista" -soopalleen.
Eikä. He taistelevat loppuun asti, että koko sana BLOGI julistetaan pannaan av:lla. :)
kuinka ihmeessä tämä on vielä täällä? Näyttäkää valtanne! :)
tästä aiheesta.
Noniin mt-potilaat, päästäkääs kaikki paineet pihalle täällä. Jarna sitä ja jarna tätä, on niin kovin tyylittömiä suuntauksia ja yada yada.
Mä rakastan näitä blogiketjuja :)
Nyt pääsin lomalta kotiin kyttäämään blogeja ja heti kiinnitti huomion seuraava: Parissakin blogissa on mamma itse viimein asettunut kuvattavaksi ilmeisesti täällä tulleen "lapset julkisuuteen, itse ei kuvan kuvaa" -kritiikin takia. Yksikin varvastossublogaaja on päätynyt postaamaan itsestään "dagens" tyyliin keikistellen kamera naamalla eri asennoissa, oih kun naurattavaa ja hassua tällainen touhu mutta kuitenkin nyt haluan jakaa omat asuni teidän kanssanne vaikka nämä nyt on ihan hassusti valottuneita jne samalla kun esittelen lasteni asut. Joku toinen esitteli imetysmekkoa pahoitellen meikin puutetta kuvissa, sentään omalla naamalla :)Sitä yhtä blogia en halua edes vilkaista kun kuvat ovat niin huonoja ja tuon ensimmäisen osalta myötähäpeä alkaa kasvaa kivoja kuvia suuremmaksi. Ykköshupini oli keskittynyt aleshoppailuun ja kotimaanmatkailuun lapset tylsissä Kappahl tyylisissä trikoissaan erotuksena hinta x 5, joten ei siitä sen enempää.
Ja nyt, nojaan taakse ja odotan puolustuspuheita tai tämän ketjun poistoa! Ja kyllä, olen ilkeä ja kamala ja pidän noita blogeja pimeinä ja samalla hyvänä viihteenä!
Mä rakastan näitä blogiketjuja :)
Nyt pääsin lomalta kotiin kyttäämään blogeja ja heti kiinnitti huomion seuraava: Parissakin blogissa on mamma itse viimein asettunut kuvattavaksi ilmeisesti täällä tulleen "lapset julkisuuteen, itse ei kuvan kuvaa" -kritiikin takia. Yksikin varvastossublogaaja on päätynyt postaamaan itsestään "dagens" tyyliin keikistellen kamera naamalla eri asennoissa, oih kun naurattavaa ja hassua tällainen touhu mutta kuitenkin nyt haluan jakaa omat asuni teidän kanssanne vaikka nämä nyt on ihan hassusti valottuneita jne samalla kun esittelen lasteni asut. Joku toinen esitteli imetysmekkoa pahoitellen meikin puutetta kuvissa, sentään omalla naamalla :)Sitä yhtä blogia en halua edes vilkaista kun kuvat ovat niin huonoja ja tuon ensimmäisen osalta myötähäpeä alkaa kasvaa kivoja kuvia suuremmaksi. Ykköshupini oli keskittynyt aleshoppailuun ja kotimaanmatkailuun lapset tylsissä Kappahl tyylisissä trikoissaan erotuksena hinta x 5, joten ei siitä sen enempää.
Ja nyt, nojaan taakse ja odotan puolustuspuheita tai tämän ketjun poistoa! Ja kyllä, olen ilkeä ja kamala ja pidän noita blogeja pimeinä ja samalla hyvänä viihteenä!
Hei!
Mä huomasin saman. Ne haluu kaikki olla Kalastajan Vaimoja! :D (Kohta tämä ketju katoaa kuin tuhka tuuleen)
niin viestisi häviää saman tien ulkoavaruuteen;-)
eihän se ole edes sun oikea nimi..halooooooo.
niin anna nyt sit näiden hullujen riehua tässä yhdessä ketjussa sen verran että saavat pois systeemistään. Ei siinäkään ole mitään järkeä että avaavat uuden ketjun pari kertaa päivässä tälle "saako täällä jutella blogeista" -soopalleen.
ja pari muutakin blogi-aiheista. Ja Jarnakin on mainittuna ja tyylisuuntauksia. Ja vaikka kuinka moni muu blogi.
IHAN aikusten oikeasti, miettikää nyt miksi hitossa te vainoatte muutamaa bloggaajaa täällä?
Mikä teillä on omassa elämässä niin huonosti että tälläistä pitää jatkaa?
Kalastajan vaimo? Onko ok vai poistetaanko kirjoitus?