Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olet onnistunut laihduttamaan? Itse laihduitin 20kg.

Vierailija
07.07.2011 |

Olin aina ollut nuorena hoikka, lapsen syntymänkin jälkeen vielä. Sitten pikku hiljaa kilot alkoivat kertyä, jonkinlaiseen suruuni kai söin (parisuhde ei oikein toiminut), ja hiljalleen lihoin. Ja 'yhtäkkiä' huomasin painavani 80kg. Yritin ja yritin laihduttaa, mutta mikään ei tuntunut tepsivän (söin edelleen paljon piilokaloreita).

Kalorilaskurilla onnistuin pudottamaan 10kg, sitten jatkoin oppimallani terveellisellä ruokavaliolla ilman laskureita sun muita, ja pudotin 'itsekseni' toiset 10kg. Nyt paino pysyy kurissa, koska olen mm. oppinut nauttimaan jopa lenkkeilystä!

Olisi kiva kuulla myös muiden kokemuksista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ovat tulleet korkojen kera takaisin (10 vuotta).

Vierailija
2/9 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin pois ylimääräiset makeat ja suolaiset sekä lihan, lukuun ottamatta kalaa, ja suurimman osan (eläin)rasvoista. Kilot ovat pysyneet pois yli 10 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaassa parissa kuukaudessa.

Nutrausta ja keveitä kasviskeittoja.

Muutaman kerran juhlissa syönyt ihan oikeaa ruokaa, mutta harkiten, valikoiden ja vähän.

Vierailija
4/9 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin iltasyömiset, eli päivällisen jälkeen en enää mättänyt iltapaloja. Muuten olen syönyt normaalisti.

Luulin että menee yöunet kun en saa mättää vatsaa täyteen, mutta itse asissa nukun paremmin kun ei närästä niin usein. Äkkiä siihe tottui, muuten en ole ruokailutottumuksiani muuttanut. Bmi:ni oli aloittaessa 26.

Vierailija
5/9 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeastaan vain seitsemän, viimeiset kolme lähtivät tahtomattani laihdutuksen jälkeen, mutta eivät ole tulleet takaisin. Paino on pysynyt samoissa lukemissa viimeiset kuusi vuotta, ylipainoa ei ole koskaan ollut. Keinona elintapojen korjaus.

Vierailija
6/9 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laskin tarkasti. On tullut myöhemmin takaisin, koska tuppaan sortumaan ahmimiseen.

Ruokavalion tarkkailulla ja liikunnalla (kuntosali 5x viikossa) olen tiputtanut parikin kertaa -10kg, mutta saanut ne myöhemmin aina takaisin.

Vierailija
7/9 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-12kg, enkä ole tehnyt muuta kuin aloittanut työt. :) Eli en makaa kotona mässyttämässä koko ajan jotain..

Olen ainu ollut iso, yläasteella alkoi urheiluharrstus ja laihduin + kiinteydyin paljon. Sit tuli loukkaantuminen, urheilu jäi lapset tuli.. Esikoisen syntymästä tähän päivään on lähtenyt -25kg.. Enkä niidenkään eteen ole oikein mitään tehnyt..

Matkaa olis vielä ainakin 20kg, vaikka kaikenlaisten laskurien mukeen ainakin 30-40kg.. Mut 20kg pois ja lihasta tilalle niin olen tyytävinen.

Vierailija
8/9 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten viitisen vuotta myöhemmin lihoin ne taas.

Nyt olen laihduttanut tammikuulta kymmenen kiloa.

Vierailija
9/9 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppaamalla, vielä toinen samanmoinen edessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän