G seksifantasia, jonka tahtoisit toteuttaa?
Kommentit (19)
Ammattimaisen masterin käsittelyssä oleminen. Enemmän BD kuin SM.
Ammattimaisen masterin käsittelyssä oleminen. Enemmän BD kuin SM.
nolo
Minä onnellisesti mieheni kanssa avoliitossa elävä, pienen poikalapsen äiti tahtoisin harrastaa seksiä naisen kanssa.. En mielestäni ole edes bi, mutta jotenkin naisten välinen seksi on kiinnostanut jo hyvän aikaa.. En vaan usko, että tähän tarjoutuu koskaan tilaisuutta :( Tahtoisin maistaa, miltä pimppa maistuu, heh... :)
Ja haluaisin edelleen..
Harrastaa seksiä autokoulunopettajani kanssa autossa. Että oltais ajettu jonnekin vähän sivummalle ja mä olisin kiivennyt sen syliin.. Oi että.
Ajoin kortin 1,5 vuotta sitten ja näen aina välillä tuota seksikkäintä miestä IKINÄ. Harmi kun en uskaltanut aikanaan tehdä aloitetta, nyt se tuntuisi äärettömän typerältä näin pitkän ajan jälkeen.
Ja siis en ole mikään 18-v vaan kolmekymppinen nainen.
ei onneksi tarvitse unelmoida kun rakastajattareni toteuttaa ne. Tulee päälleni anaaliratsastukseen, pyytää sitä itsekin.
yhden naisen kanssa samaan aikaan, ei kuitenkaan oman miehen vaan jonkun muun, nuolemista ja kunnon panoa.
tai sitten kunnon piiitkä pano erään tuttuni kanssa.... oih.
panna yhtä työkaveriani jossain komerossa huomenna ennen lomille jäämistä. Oikeasti en todellakaan kehtaa ehdottaa (olemme molemmat naimisissa), mutta tällä hetkellä tekisi mieli kiipeillä seinille kun tekee niin mieli.
olen useamman kerran kokeillut, mutta ei tunnu hyvältä :P ajatuksena kiihhottaa tosi paljon.
http://xhamster.com/movies/472162/hot_mature_cougar_rayveness_bangs_bbc…
kohta 22:00 olisi aika hyvä toteuttaa?
ja edestä ja takaa samaan aikaan.
http://xhamster.com/movies/472162/hot_mature_cougar_rayveness_bangs_bbc…;
kohta 22:00 olisi aika hyvä toteuttaa?
heh, löytyykö av-mammoista tuollaista akrobatiaa omaavia?
Kaksi miestä tyydyttäisivät mua
nuolemalla ja panemalla jne.
Omalle naiselleni tuo on toteutettukin, ja uusinta on tulossa, toivottavasti tuplapenetraatiolla.
Itse miehenä haluaisin olla kahden naisen kanssa. Toinen on olla mustan naisen kanssa.
On yksi perheellinen mies (ja itsekkin olen..) Olen haaveillut pikkujoulujen jatkoista hänen kanssaan. Osittain yhteisillä työmatkoilla en myöskään voi välillä olla haaveilematta. Joskus myös öisin herätessäni olen tyydyttänyt itseni kun ilmeisesti olen unien johdosta jo valmiiksi kiimaisena.
Mutta kahden tai useamman miehen kanssa olo samaan aikaan rajummalla otteella voisi toimia. Kahden miehen kanssa olen jo ollut, mutta kyseessä oli ihan tavallinen seksi.