Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä flirttailen lapsiperheiden isien kanssa, vaikka koko perhe on mukana.

Vierailija
07.07.2011 |

Melkein aina on isä mukana jutussa...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikku flirtti piristää päivää! :) Ollaan oltu yli 10 vuotta yksissä, ja edelleen hulluina toisiimme. Mutta, kyllä me katsellaan muitakin, ja toisinaan vähän flirttaillaan! Ei minua haittaa jos miehelle joku nainen flirttailee ja mies flirttaa takaisin, kaikille jää siinä hyvä mieli.

Naisilla monesti vaan on hieman yli-ihmeelliset kuvitelmat flirttailusta; ajatellaan että se takaisin flirttaileva komea perheenisi ois valmis lähtemään tämän flirttailijan matkaan, sitäkö tässä yritetään ajaa takaa? :D

En itsekään ole valmis mihinkään muuhun kuin pikku flirttiin kivannäköisen miehen kanssa, en ole vaihtamassa omaa ihanaa rakasta miestäni keneenkään muuhun.

Loppuun vielä, mitä minä käsitän flirttailun olevan; hymyilyä, vilkuilua 'huomaamattomasti', ehkä silmänisku (tosin itse en tätä silmäniskemistä harrasta, minusta se ei kauhean seksikästä ole).. :) Eli ei siis mitään vakavaa. Voi sisältää kevytmielistä jutustelua vähän riippuen siitä kuinka hyvin flirttailun kohteen tuntee vai tunteeko ollenkaan.

Vierailija
22/31 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikku flirtti piristää päivää! :) Ollaan oltu yli 10 vuotta yksissä, ja edelleen hulluina toisiimme. Mutta, kyllä me katsellaan muitakin, ja toisinaan vähän flirttaillaan! Ei minua haittaa jos miehelle joku nainen flirttailee ja mies flirttaa takaisin, kaikille jää siinä hyvä mieli.

Naisilla monesti vaan on hieman yli-ihmeelliset kuvitelmat flirttailusta; ajatellaan että se takaisin flirttaileva komea perheenisi ois valmis lähtemään tämän flirttailijan matkaan, sitäkö tässä yritetään ajaa takaa? :D

En itsekään ole valmis mihinkään muuhun kuin pikku flirttiin kivannäköisen miehen kanssa, en ole vaihtamassa omaa ihanaa rakasta miestäni keneenkään muuhun.

Loppuun vielä, mitä minä käsitän flirttailun olevan; hymyilyä, vilkuilua 'huomaamattomasti', ehkä silmänisku (tosin itse en tätä silmäniskemistä harrasta, minusta se ei kauhean seksikästä ole).. :) Eli ei siis mitään vakavaa. Voi sisältää kevytmielistä jutustelua vähän riippuen siitä kuinka hyvin flirttailun kohteen tuntee vai tunteeko ollenkaan.

siitä flirttailusi kohteesta flirttailun aikana? Miehesi ainakin ajattelee, millaista olisi paneskella sen naisen kanssa, ja musta sellaista voi tehdä silloin kun en itse ole paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki minäkin mietin, millaista olisi olla sen flirttityypin kanssa! :D Siis paneskella. Ja tiedän että mieheni varmaan haluaisi panna jokaista omasta mielestään hyvännäköistä naista, se vaan on sellanen. Ei se niin tee, mutta ei myöskään valehtele, etteikö ajattelisi joskus muita. Itsekin ajattelen joskus.

Miksi sen pitäisi häiritä minua, kun mitään ei tapahdu? Meillä edelleen asiat toimii ja makuuhuoneessa on aikamoista ilotulitusta. :D Ehkä toiset ihmiset on vaan vähän seksuaalisempia ja estottomampia kuin toiset (kun arvelen, että jonkun mielestä tällainen parisuhde on varmaan kummallinen, siis että myönnetään haluavan myös muita).

Vierailija
24/31 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni flirttailee kaikkien kanssa. Ihan muumosta vaariin :). Harmittaa vaan joskus, kun joku luulee sen merkitsevän jotain enemmänkin. No. Ei sille tietty mitään voi ja onneksi mies osaa katkaista leikin.

Vierailija
25/31 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin flirttailen silloin tällöin, ja mieheni saa myös flirttailla. Aikuisia ihmisiä kun olemme, tunnemme rajamme. Tosin kyllähän se aika huvittavaa välillä on kun joku 18-v. teinipoju jossain rannalla on olevinaan niin maailmanmiestä ja kaikkien naiseten unelma.

Välillä olemme miehen kanssa yhdessä naureskelleet törpöimpiä flirttailuyrityksiä, ja siis sekä naisten että miesten.

Vierailija
26/31 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jokseenkin typerää, siis yhtä lailla perheelliseltä kuin perheettömältäkin osapuolelta. Muuten flirttailu sinänsä on ok.

Vierailija
27/31 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisit antanut palaa vaan samalla kun pyysit sitä saunanesittelykierrosta! Senhän takia mä häivyin koiran kanssa niitä roskia viemään, antaakseni sulle kaiken tarvitsemasi rauhan, kun tunsin jo niin mieletöntä myötähäpeää puolestasi. Vai oletko sä sittenkin niin onneton "flirttailija" että et saanut mitään tulosta aikaiseksi?

Vierailija
28/31 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos perheen äiti on bi-seksuaali ja innostuu susta enempi vielä?

Vierailija
29/31 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on leikkipuistossa jo useampi varamisu tiedossa, jos joskus päätän nostaa kytkintä.

Vierailija
30/31 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin kertoilee neljän äiti, aviossa 20 v. ja hyvin menee. Suomessa flirtti koetaan "iskemiseksi", joka on aivan ääliömäistä.

Vierailija
31/31 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän flirttailee kaikkien kanssa, jopa minun mieheni :) Kekkuloi alusvaatteisillaan yms. Toisinaa menee mauttomaksi koko touhu :)

Pikku flirtissä ei ole mitään pahaa, mutta yliammuttuna... Silloin se on jo huvittavaa :)