G: Mihin rakastuit miehessäsi, onko piirre sinusta yhä viehättävä?
Olen seurustellut nyt muutaman kuukauden ihanan miehen kanssa. Hänen paras piirteensä on herttaisuus ja se, että hän puhuu ja pussaa. Mä olen räväkkä, topakka ja tahtoihminen. Hän taas on vähän ujo, pidättyväinen ja kiltti.
Mistä sen tietää, että tuleeko meistä hyvä pari ja kestääkö tämä sen herttaisuuden takia. Yleensä kuulemma se piirre joka ensimmäisenä viehättää, alkaa ärsyttämään jossain vaiheessa. Toki hänessä on paljon muitakin puolia, joista osa alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään ja toiset taas ihastuttaa yhä enemmän ja enemmän.
Onko se piirre, mihin rakastuit miehessäsi kestänyt aikaa, vai alkanut ärsyttämään?
Kommentit (7)
Oltiin kavereita ensin. Ja pikkuhiljaa rakastuin siihen. Se on sellainen tosi reilu. Eikä tälläiset piirteet varmaan voisi edes alkaa ärsyttämään. Yksi mikä vaikutti siihen että rakastuin totaalisesti oli se miten se rakastui minuun. Minun ei tarvinnut pähkäillä sen tunteita.
ja siihen, että hän on mukava ja kiltti. Ei ole alkanut ärsyttää. Tosin mun mielestä hän ei pidä tarpeeksi oikeuksistaan kiinni, mutta se ei kyllä ole kilttiyden syytä vaan tulee ihan muusta. Voi olla samaan aikaan kiltti ja pitää kiinni omista oikeuksistaan.
Ja kyllä perkele se välillä ärsyttää aivan suunnattomasti. Hän johtaa meitä, ei tee itse. Karismalla voi kääntää asioita päälaelleen, koska hän kuvittelee olevansa todella uskottava kaikessa mitä sanoo. Me lähellä tiedämme, että hän ei ole ihmistä ihmeellisempi ja hänelläkin on sokeat kohtansa, mutta hän luottaa, että kotonakin olemme täysin vakuuttuneita hänen oikeassa olemisestaan.
Ihana mies silti ja takana 12 vuotta.
ja ne ovat yhä jäljellä. Olemme olleet yhdessä 29 vuotta.
kärsivällisyyteen. Eli just niihin ominaisuuksiin, jotka multa itseltäni puuttuu;)
On sillä nätit kädetkin.
Ei ole vielä alkanut ärsyttää, 13 vuotta yhdessä.
on ulospäinsuuntautunut ja puhuu paljon. Ja siitä tykkään vieläkin, en osaisi olla jonkun hiljaisen hissukan kanssa.
´´herttaisuus´´ sai minut rakastumaan häneen. Vieläkin sadan vuoden päästä rakastan häntä ja hän minua!
Toki ´´herttaisuus´´ minua joskus ärsyttää koska se on niin lähellä kärsivällisyyttä ja kärsivällisyys taas tarkoittaa ettei kaikki hommat suju kahdessakaan vuodessa:(
Toisaalta kärsivällisyys on ihanaa, koska minunkaan virheitä ei haukuta:)
Nappaa heti kiinni tuohon aarteeseen ja anna tilaa hänen olla itsensä oloinen ja hiukan vain ohjailet toiseen suuntaan! Opettele itse kärsivällisyyttä sekä arvostusta muistaen, että rakastava ihmissuhde on ihaninta ja parasta tässä elämässä! Se on niin antoisaa, turvallista, intohimoista, hauskaa kun koko perhe pysyy yhdessä!!!