Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 2 vuotiaan päästää 8 vuotiaan mukaan hiekkalaatikolle?

Vierailija
07.07.2011 |

Jos itse olet vain kuulo etäisyydellä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aidattu piha ja kyllä meidän 8v ainakin on sen aikaa ollut vajaa 2v kanssa kun olen itse käynyt esim vessassa. Pidemmäksi aikaa en jättäis vaikka meidän 8v melko tunnollinen ja vastuuntuntoinen onkin.

Vierailija
2/6 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten lähellä tiet ja muut ja millainen se 8v. on. Jollekin voi varmasti lyhyeksi aikaa jättää, jollekin ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kokoaikaa en näe enkä kuule pihassa muuta hääräillessäni/sisällä ruokaa laittaessa. Talo päättyvän tien varressa. Tunnen lapseni (joo tiedän voivat saada yllättäviä päähänpistoja) ja uskon etteivät lähde kotipihasta luvatta.

Vierailija
4/6 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko piha/leikkipuisto aidattu? Onko vieressä järvi/joki/tie/rautatie? Onko 8-vuotias luotettava?

Aidatulla pihalla tai muuten turvallisessa ympäristössä jättäisin, mutta jos ihan vieressä on joku vaaran paikka vailla kulkuestettä, eli esim. autotie, niin en päästäisi.

Toki riippuu siitä 8-vuotiaastakin. Onko luonteeltaan huolehtiva, joka itse haluaa ottaa vastuuta pienemmästä vai "pakotetaanko" hänet lapsenvahdiksi vaikka homma ei vähempää kiinnostaisi?

Vierailija
5/6 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalammassa paikassa en ihan äkkiä jättäis. 8-vuotias unohtaa vielä kovin äkkiä, että sen piti vahita sitä pientä silmä kovana koko ajan, joka oikeasti voi karata heti kun selkäs käännät...

Vierailija
6/6 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska aikoinaan äitini teki noin. Niin kauan sujui hyvin kun olimme keskenämme, sitten kun pihaan tulikin kavereitani niin siskosta tuli ongelma. Halusin leikkiä piilosta kavereiden kanssa ja ajattelin et eihän se mihinkään lähde siitä hiekkikseltä. Mukaan piiloon en toki voinut ottaa, muthan löydettäis heti. 8v. logiikalla pystyin valvomaan siskoa piilosta ihan hyvin. Ja tokihan mun piilouduttua sisko lähti etsimään ja vaeltelemaan mihin katosin.

Äiti onneks käveli itkevää siskoa just kotoa vastaan, mut tapaus jäi kyllä mieleen... Ja vaikka lapset ovatkin erilaisia, olen aina ollut tunnollisimmasta ja kiltimmasta päästä. Silti tyhmyyksiä tossa iässä tekee helpommin, kun kuvittelee olevansa vastuullinen.