Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi viette päiväkotiin lapselle niin ison laukun,

Vierailija
31.10.2005 |

että sinne mahtuisi kahdeksi viikoksi vaatetta?

Sitten kun jättilaukku läjäytetään kapoisaan lokeroon, ei napureille enää tilaa jääkään. Mitä te oikein niissä laukuissa kuskaatte?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota olen epäillytkin.

AP

Vierailija
2/11 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitetulle hyllylle.

Ihmettelen kyllä, että miten se jonkun iso laukku menee yhtäaikaa kahteen lokeroon? ;-)

-2-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lapset on olleet monessa eri päiväkodissa, ja kaikissa sama systeemi: muovikorissa vaihtosisävaatteet, mitään kuskauksia ei tarvita.

Vierailija
4/11 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mukaa, kun tulee likaista kotiin päin.

Vierailija
5/11 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on päiväkodissa myös jokaisen lokerossa varavaatteet: sisähousut, sukat, paita ja alushousut. Ei ne siellä paljoa tilaa vie. itse en ainakaan niitä viikonlopuksi kotiin tuo, enkä toisi, vaikka olisivat jossakin kassissakin. Meillä ne viime vuonna ainakin olivat siellä koko vuoden, ei niitä kertaakaan edes tarvittu.

Vierailija
6/11 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ne on siellä aina arkisin. Viikonlopuksi tuon kotiin. Useinen tuo silloinkaan, koska meillä on kotona kaikilla toiset kumpparit ja sadetakit, niitä kun saa kirppikseltä niin halvalla. Päiväkotiin olen ostanut uudet ja paremmat.

Vierailija
7/11 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten pyydä tarhaa ohjeistamaan nämä uusavuttomat. Tai vie huvikseen sinäkin joku päivä sellainen lätkäharkkakassi siihen omaan lokraan, eiköhän tyhmempikin tajua.

Tyypillinen nykymaailman tilanne: ei yhtään ajatella muita. Että korpee kun näitä minä-minä-minä- tyyppejä on yhä enemmän ja enemmän.

Vierailija
8/11 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin iso. Voi olla, että lapsi on lähdössä viikonlopun viettoon esim.isovanhemmille tai isälleen.

Vierailija
9/11 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitsi, että toisilla on sitten elämässä kaikki niin helppoa.

Vierailija
10/11 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOskaan ei tiedä sataako aamulla ja niitä sadevaatteita kannan kodista tarhaan ja tarhasta kotiin.

Vierailija
11/11 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se pläjäytetään sinne oman lokeron ylähyllylle.

Noh, pystyn tämän ongelman kanssa kyllä elämään mutta rehellisesti ihmettelen, että mitä ihmettä siellä laukussa on. Pienen lapsen varavaatteet kun vievät ainakin meillä melko pienen tilan.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi