Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Merkkivaatteet menevät hukkaan, koska niitä ei katukuvasta tunnista.

Vierailija
06.07.2011 |

Enkä tunnista onko penskallasi halpis-HM:ää vaiko kalleinta Ganttia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellä ne ovat sävysävyyn tai muuten sointuvat toisiinsa, niistäkään en merkkivaatetta erota.

Vierailija
2/6 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissan korkuisin kirjaimin LEVIS ja kaikki tiesi, minkälainen taskukuvio on LEVIS-farkuissa. Ei menneett hukkaan! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä monesta vaatteesta näkee laadun ilman mitään kissankorkuisia merkkejäkään. Kiinnitän enemmän huomiota istuvuuteen, materiaaliin ja leikkauksiin kuin siihen, onko jossain jokin merkki (ne ovat itse asiassa usein tosi mauttomia). Nahkakengätkin erottaa 90 %ssa tapauksista tekonahkaisista ihan vain katsomalla. ;)

Mut en mä silti tarkoita, että vaatteisiin pitää syytää rahaa. Kukin tekee tavallaan. Siisteys on musta tärkeintä.

Vierailija
4/6 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(paitsi kirppareilta), mutta kengät mulla on parempaa merkkiä. Ei sen takia, että joku ne erottais kaupungilla, vaan sen takia, että ne on hyviä kenkiä. Mitään Din Skon lipareita en todella jalkaani pane.

Vierailija
5/6 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laadun näkee kun on harjaantunut silmä ja hyvä maku, vaikka ei merkkiä näkyisikään. Laadukasta on kiva ja järkevä käyttää.

Ihmettelen vain kun osa ihmisistä pitää tytöillänsä niin kulahtaneita vaatteita kaupungilla, luulisi alennusmyyntiaikaan olevan varaa edes parit siistit koltut ostaa.

Vierailija
6/6 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laadun näkee kun on harjaantunut silmä ja hyvä maku, vaikka ei merkkiä näkyisikään. Laadukasta on kiva ja järkevä käyttää.

Samaa mieltä. Laadukas myös yleensä kestää sekä käyttöä että aikaa paremmin eli saattaa olla jopa ihan hyvä investointi, taloudellista ja ekologistakin.

T. Kolmonen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä