Miksi suomalaiset äänestivät Perussuomalaisia?
http://www.politika.fi/index.php?sivu=lue&id=2&julkinen=1
Vastaus linkin takana.
Kommentit (42)
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=185&artikel=4588763
"Norja tiukentaa rajavalvontaansa
Julkaistu: kl 07:47, Sisu-uutiset Lähetä Gilla
Norja tiukentaa rajatarkastuksiaan Ruotsinvastaisilla rajoilla, jotta maahan tulisi vähemmän turvapaikanhakijoita.
Rajaa vartioivien poliisien määrää tulee lisätä, sanoo Norjan oikeusministeri, arbeiderpartietin Knut Storberget.
Rajatarkastuksia tiukennettiin myös viime vuonna, ja Storberget sanoo tämän johtaneen jo turvapaikka-anomusten vähenemiseen 42 prosentilla sitä edeltävään vuoteen verrattuna."
Oikein hyvä, Norja ja Tanska!
Mutta mutta..., Suomeenko tuo paskasakki nyt hyökyy, kun muiden pojoismaiden rajat ovat vartioituja?
Ruotsista on tulossa tälläisiä moniosaajia meille
kerätä iso kannattajalauma. Sen jälkeen tarviikin vaan vetkutella oikeaan vallankahvaan astumista mahdollisimman pitkään. Kyllä Soini tämän osaa, mies teki gradunkin aiheesta.
Sillä on paha leuhkiä jos muut puolueet eivät ole populisteja vaan diktatuurisia :D
Populismi (lat. populus, kansa) tarkoittaa kansansuosioon usein kansankiihotuksellisin keinoin tähtäävää poliittista toimintaa.[1] Populismille on vaikeaa määritellä yhtä ideologista perustaa, sillä populismin ilmenemismuodot poikkeavat toisistaan huomattavasti.[2]
Populismi tavoittelee laajaa kannatusta tarttuvilla iskulauseilla, vaatimalla asioita, joita enemmistö haluaisi, kehumalla "todellista kansaa" ja pilkkaamalla räikeästi poliittisia vastustajiaan.[3] Populismin toimintamalli perustuu suosion tavoitteluun helposti omaksuttavien, usein tunneperäisten ja asioita yksinkertaistavien tunnusten avulla. Populismi ei ole varsinainen aatejärjestelmä, vaan sille on tyypillistä aatteiden tai käsitejärjestelmien vähättely ja kansanomaisuuden korostaminen. Populismi esiintyy mielellään uutena voimana kaikkia vanhoja, rappeutuneita puolueita vastaan, mutta arvoiltaan se on yleensä konservatiivista ja johtajakeskeistä.[4]
Populismissa suhtaudutaan yleensä hyvin kriittisesti eliittiin ja korostetaan tavallisen ihmisen näkemysten arvoa. Populismi yhdistelee poliittiseen ohjelmaansa aineksia sekä vasemmistolta että oikeistolta. Populistit vastustavat suuryritysten ja talouselämän valtaa, mutta suhtautuvat samalla vihamielisesti perinteiseen työväenliikkeeseen ja vasemmistopuolueisiin
Sillä on paha leuhkiä jos muut puolueet eivät ole populisteja vaan diktatuurisia :D
20 prossaa kansasta haluaa. Eikös se juuri ole sitä diktatuuria?
Persut on katkerien luusereiden puolue.
Siksihän persut ovat oppositiossa eikä diktatuurihallituksessaan kun persut eivät nimenomaisesti vaadi muita tekemään kuten persut tahtovat!
Mutta persut myöskään eivät itse tee vastoin omaa tahtoaan, eli eivät kääntäneet takkiaan, kuten SDP, KD ja Vasemmistoliitto käänsivät.
Minä itse esimerkiksi olen akateemisesti koulutettu persu yli sadan tonnin vuosituloilla että mikä minusta luuserin tekee yleisillä luuserimitta-asteikoilla mitattuna?
Siksihän persut ovat oppositiossa eikä diktatuurihallituksessaan kun persut eivät nimenomaisesti vaadi muita tekemään kuten persut tahtovat!
estivät heidän pääsynsä hallitukseen, kun ihan itse itsensä estivät? Miksi ei ole miestä todeta, että oma vika! Muut päinvastoin yrittivät kaikkensa että persut olis saatu hallitukseen. Ja eihän muut kääntäneet takkiaan. Ennen vaaleja oli selvää, että kaikki muut puolueet paitsi persut on lähdössä kannattamaan eu-vakautusta. Silti tää oli persuille hirrrrrveeeeee ylläri ja kauuuhheeee marttyyri-itku alkoi. Muut esti meitä! Byääääääää.
Kannattajakunta ei persuilla ole mitään syrjäytyneitä luusereita tai ressukoita, päinvastoin. Av-mammat lienevät enemmän syrjäytyneitä kuin peruspersut.
http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/totuuspuntari-ovatko-perussuoma…
Minä itse esimerkiksi olen akateemisesti koulutettu persu yli sadan tonnin vuosituloilla että mikä minusta luuserin tekee yleisillä luuserimitta-asteikoilla mitattuna?
Haet hyväksyntää anonyymiltä trollilta? Just a suggestion.
Miksi suomalaiset äänestivät Perussuomalaisia?
estivät heidän pääsynsä hallitukseen, kun ihan itse itsensä estivät? Miksi ei ole miestä todeta, että oma vika! Muut päinvastoin yrittivät kaikkensa että persut olis saatu hallitukseen. Ja eihän muut kääntäneet takkiaan. Ennen vaaleja oli selvää, että kaikki muut puolueet paitsi persut on lähdössä kannattamaan eu-vakautusta. Silti tää oli persuille hirrrrrveeeeee ylläri ja kauuuhheeee marttyyri-itku alkoi. Muut esti meitä! Byääääääää.
Persuille annettiin mahdollisuus KAHDESTI (2 kertaa) äänestää eu-pankkitukipaketteja vastaan. Näin kertoivat muidenkin puolueiden hallitusneuvottelijat eikä vain persut.
Sen jälkeen piti sitoutua tukemaan Käteisen rahan lapiointia eurooppalaisille pankeille.
En tiedä sinusta mutta minä ainakaan en pidä tuota ehtoa hyvänä ENKÄ SANOISI TUOSTA ETTÄ MUUT TEKIVÄT KAIKKENSA SAADAKSEEN PERSUT HALLITUKSEEN!!! Arvaa montako äänestystä on näistä tukiasioista loppuvuodesta tulossa? Kaksi ei riitä kuin alkusoittoon!
Eli: Persut EIVÄT kääntäneet takkiaan.
Toinen asia: Olet umpisokea. kuuro ja tyhmä, jos tulkitsit vaalikeskustelut siten, että oli päivänselvää äänestäjille että kaikki ovat lähdössä tukemaan eu-pankkitukivakautusmekanismeja.
Vain RKP, KOKOOMUS, Kepu ja Vihreät olivat puolesta. Vasemmistoliitto, SDP ja KD valehtelivat olevansa vastaan, mutta sittemmin käänsivät takkinsa. Persut olivat vastaan ennen ja jälkeen vaalejen. Persut eivät siis kääntäneet takkiaan.
Katsohan tuosta linkistä vaalikeskustelu 6.4.11 MUISTINVIRKISTÄMISEKSI. Heti alussa KAIKKIEN puoluejohtajien kanta ja Arhinmäen haastattelu. jossa Arhinmäki puhuu ihan päinvastaista kuin mitä nyt hallituksessa tekee. On erottanut eduskuntaryhmästä ne kaksi kansanedustajaa, jotka eivät suostuneet takkiaan kääntämään.
Tiedä enemmän ja puhu paskaa vähemmän.
Taitaa olla persut maan onnellsin ryhmä ihan oikeasti
Haet hyväksyntää anonyymiltä trollilta? Just a suggestion.
Jos tänne kirjoittaminen on yhtä kuin hyväksynnän hakua, niin on kaikilla täällä syytä vilkaista peiliin ja katsoa peilikuvaansa vielä varsin pitkään! :D
Tutkitusti työssäkäyviä ja melko hyvätuloisia ihmisiä joilla on itsetunto kohdillaan eikä tarvetta nuolla eurooppalaisten tai afrikkalaisten globaaleja perseitä.
Ja vielä äänestäneet puoluetta, joka ei kääntänyt takkiaan!
Ei kuullosta siltä, että olisi mitään nyyhkyporukkaa nämä persut!
typeryyksistä näkee keskustelun tason näitten jankkaajien kanssa. Eikös se nyt sitten ollutkaan niin, että persujen mielestä kaikki asiat on tällä hetkellä Suomessa pielessä? Sen perusteella persut lienee päinvastoin Suomen onnettomimpia ihmisiä? Vai onko tällaiset heitot vaan yksinekertaisesti osoitus siitä että jumalanpalvelukset on siirretty krikon sijaan puoluetomistoon? Ja persuus pitäisi rekisteröidä puolueen sijaan uskonnoksi?
Suurin osa suomalaisista ei äänestänyt Kokoomustakaan :D
Tuo artikkelihan on aivan puuta heinää. Ei minkäänlaista perehtymistä tai analyysiä, vain perusteettomia mielipiteitä, jotka eivät muodosta loogista kokonaisuutta.
hieman edes asioita ymmärtävä ja seurannut filosofian tohtori