Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myllylästä

Vierailija
06.07.2011 |

Miksi hänestä tehdään nyt uhri. Syytön... turhaa arvosteltu sankari?

Itse hän douppasi, itse dokasi ja sähelsi. Syy ei ollut median eikä yleisön. Sitä saa mitä tilaa.

Ainoat uhrit tässä jutussa on lapset ja vaimo. He ovat turhaan kärsineet ja saavat kärsiä edelleen.

Mika Myllylä = rehti? :D

Luihu se oli ja sitten syntyi katumus kun narahti kiinni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle on myönnetty Vuoden Sädekehä-palkinto. Jos vaivautuisit lukemaan Myllylän ystävien kommentteja, huomaisit että häntä arvostettiin ystävänä ja urheilun ulkopuolella. Ja rehdiksi Myllylää kehutaan, koska hän on ainoana Lahdessa kiinnijääneenä myöntänyt syyllisyytensä. Sitä ei ole tehnyt esim. Isometsä tai Kirvesniemi. Kyllä, mies teki virheitä elämässään, suuriakin. Sinun tehtäväsi ei kuitenkaan ole lyödä viimeistä naulaa (tai edes yhtäkään) hänen arkkuunsa. Huolehdi omista asioistasi!

Vierailija
2/7 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

....mutta kyllä tässä media on suurin syyllinen ryöpytyksen suhteen! Ensin hehkutettiin ja ylistettiin karpaasia, kun hiihtosaavutuksillaan toi mainetta ja kunniaa suomelle. Ja kun myönsi vuonna 2001 doupanneensa alkoi ajojahti. Joka helkkarin risaus on varmasti päätynyt juorupalstoille ja hakemalla haettu jutun juurta. Tämä painostus ja vainoaminen oli liikaa miehelle ja ei kestänyt sitä henkisesti. Mutta nyt lehdet vaan ylistää ja jumaloi häntä, kun sattui tämä surullinen päivä.

Ystävät ja läheiset varmasti tuntee miehen parhaiten ja myös itse uskon, että kaiken tämän paskan takana on herkkä ja rehellinen ihminen!

Suurin suru on lapsilla, jotka menettivät varmasti rakkaan isän ihan liian aikaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heru sääliä ja sympatiaa.

Vierailija
4/7 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän sitten päädytään kun halutaan mainetta ja kunniaa ja menestystä keinoilla millä hyvänsä.

Ja sitten lääkitään kärähdyksen myötä omaa surkeutta alkon antimilla.

Mä en voi tuntea empatiaa miestä kohtaan joka itse kaivo itselleen tuon kuopan.

Vierailija
5/7 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/7 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnanatajalta.

Oli asia miten hyvänsä, menetys on kuitenkin kipeä

Vierailija
7/7 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö dopingin käyttö ihan vain unohtaa ja sanoa käryn tullessa ilmi että "ei se mitään vahinkoja sattuu"?

Yhtä lailla Kirvesniemi ja muut kärysivät dopingista. Mikalla oli velaton talo, rahaa, työpaikka järjestetty. Oli kaikki mahdollisuudet jatkaa elämää kuten muut kärynneet tekivät.

....mutta kyllä tässä media on suurin syyllinen ryöpytyksen suhteen! Ensin hehkutettiin ja ylistettiin karpaasia, kun hiihtosaavutuksillaan toi mainetta ja kunniaa suomelle. Ja kun myönsi vuonna 2001 doupanneensa alkoi ajojahti. Joka helkkarin risaus on varmasti päätynyt juorupalstoille ja hakemalla haettu jutun juurta. Tämä painostus ja vainoaminen oli liikaa miehelle ja ei kestänyt sitä henkisesti. Mutta nyt lehdet vaan ylistää ja jumaloi häntä, kun sattui tämä surullinen päivä.

Ystävät ja läheiset varmasti tuntee miehen parhaiten ja myös itse uskon, että kaiken tämän paskan takana on herkkä ja rehellinen ihminen!

Suurin suru on lapsilla, jotka menettivät varmasti rakkaan isän ihan liian aikaisin.