Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä paikalla Turun saaristossa vakituisesti asuvia lapsiperheitä?

Vierailija
16.07.2011 |

Kiinnostaisi tietää elämästä saaristossa, arjen sujuvuudesta, työllistymisestä. Olemme vielä toistaiseksi lapseton nuori pariskunta Turusta, haaveilemme muutaman vuoden kuluttua muuttamisesta saaristoon pysyvästi. Itse olen myös asunut lähes koko elämäni täällä Varsinais-Suomen rannikolla joten saaristolaiskulttuuri sinänsä on tuttua ja meren läheisyys hyvin tärkeää.

Työskentelemme aloilla, joilla on suhteellisen hyvä työllisyys, miehellä myös mahdollisuus osittaisiin etätöihin. Olemme myös vähän sellaisia "monta rautaa tulessa" tyyppisiä ihmisiä, eli voisimme kuvitella saavamme elantomme useastakin eri lähteestä ja olemme innokkaita kokeilemaan ja oppimaan uutta.

Mutta siis nyt kiinnostaisi kuulla saaristossa asuvien lapsiperheiden kokemuksia:)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulla saaristolaisarjesta, on lapsia tai ei. Olen kanssa miettinyt, millaista olisi saaristolaiselämä. Onko saaristolaismammoja paikalla?

Vierailija
2/3 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatikka nettiä saaristossa ;)

Kannattaa laittaa ilmotus sanomalehteen.

No ei vaan. Kiva olis itekin lukea vastauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillaanpa uudestaan. Tosiaan kertokaa arjestanne myös te lapsettomat saaristossa asujat. Kiva kuulla myös, että muitakin saaristoon muuttamisesta haaveilevia löytyy:)

ap