prkl menin sitten testaamaan...
taas liian aikaisin ja negahan sieltä tuli niinkuin oli odotettavissa :(
Kuukautiset alkais todennäköisesti vasta viikon päästä jos alkavat. Tyhmä minä. Nyt harmittaa miten osaisin vaan oottaa, mutta ei. Ovulaatiosta on vasta noin kymmenen päivää. Ja keskenhän tää voi mennä :(
Oireita vaan on jo ihan riittämiin kamala vatsan turvotus iltaisin (housut kiristää isompaa lasta ei voi pitää sylissä kun painaa). Kohtu "supistelee" kun tekee äkkinäisiä liikkeitä tai seisoo paikallaan. Pahoinvointi hyökkää jo aika ajoin. Pissalla saa ravata. Valkovuoto lisääntynyt joskus rintoja kivistää.
Voiko joku tulehdus aiheuttaa näitä vaivoja?
Kommentit (8)
Kun oikein kovasti toivoo ja tarkkailee, niin kyllähän niitä oireita tulee.
Keltarauhasen toiminta aiheuttaa samanlaisia oireita kuin raskaus: pahoinvointi, rintojen kivistys ja kasvaminen, valkovuodon lisääntyminen kierron loppupuolella...
ja pelkäänkin, että kuvittelen kaiken. Yritystä vasta pari kuukautta, mutta kun ei osaa olla vaan rennosti. Tulee jos on tullakseen asenteella. Tätä se biologinen kello teettää tikitys kuuluu jo naapuriin ja viimiset hetket sen kakkosen tekoon, ennekuin riskit kasvaa liian isoiksi. Vauvakuume aivan kamala.
Kun oikein kovasti toivoo ja tarkkailee, niin kyllähän niitä oireita tulee.
Keltarauhasen toiminta aiheuttaa samanlaisia oireita kuin raskaus: pahoinvointi, rintojen kivistys ja kasvaminen, valkovuodon lisääntyminen kierron loppupuolella...
kun biologinen kello niin kovasti raksuttaa.
ap, mikä on siis se viimeinen ikä ennen kuin riskit kasvaa liian isoiksi? mitkä riskit? onko oma mutu mielipide vai liittyykö sun terveyteen vai mihin,, kiinnostaa.. kellohan tikittää terveellä naisella ja psykologia hoitaa loput ;)
Mulla tosin 40 täytyy lokakuussa.
Koitan ajatella, että tulee jos on tullakseen. Enkä hötkyillä asian kanssa :D
Lapsia ennestään neljä. Vanhin jo 20 vuotias. Eli ei katastrofi vaikken enää raskautuisikaan. Tiedän kyllä, että meille mahtuisi vielä hyvin yksi pienokainen ja monta rakastavaa ihmistä olisi ympärillä :)
Mulla taas ikäeroksi tulis yli 8-vuotta ja tuntuu, että olis esikoista tekemässä. Eka sai alkunsa ihan tietämättä ja sitä en osannut testailla vasta kun kuukautiset oli jo monta viikkoa myöhässä. Vietin silloin vielä opiskelija elämää :) Nyt kun tekemälllä tehdään niin ei vaan osaa ottaa rennosti.
Mulla tosin 40 täytyy lokakuussa.
Koitan ajatella, että tulee jos on tullakseen. Enkä hötkyillä asian kanssa :D
Lapsia ennestään neljä. Vanhin jo 20 vuotias. Eli ei katastrofi vaikken enää raskautuisikaan. Tiedän kyllä, että meille mahtuisi vielä hyvin yksi pienokainen ja monta rakastavaa ihmistä olisi ympärillä :)
Pitää vaaan luottaa omiin tuntemuksiin ja odotella.
Nyt sitten toivotaan, että ei keskeytyis tai olis muita ongelmia.
onnellinen :)